Rabu, 20 Jun 2018

Najib pulang ke Kuala Lumpur selepas bercuti di Langkawi

THE MALAYSIAN INSIGHT
Najib pulang ke Kuala Lumpur selepas bercuti di Langkawi 
Bekas perdana menteri Najib Razak sekeluarga berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi pada 3.30 petang. – Gambar fail The Malaysian Insight
 
BEKAS perdana menteri Najib Razak dan isteri Rosmah Mansor serta anggota keluarga pulang ke Kuala Lumpur dengan penerbangan Malaysia Airlines (MAS) petang ini.

Ketua Umno Bahagian Langkawi Nawawi Ahmad berkata Najib sekeluarga berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi pada 3.30 petang.

“Delay sikit dari jam 3,” katanya ringkas melalui pesanan aplikasi WhatsApp.

Nawawi berkata beliau bersama anggota jawatankuasa (AJK) Umno Bahagian Langkawi yang lain turut serta menghantar Najib dan keluarga berlepas pulang. 

Bekas perdana menteri itu tiba di lapangan terbang itu lebih kurang 8 malam, Sabtu lepas (16 Jun) untuk bercuti di pulau berkenaan.

Ketibaan Najib sekeluarga itu tular di media sosial dengan dakwaan kononnya mereka ingin melarikan diri ke negara mentua anak perempuannya di Almaty, Kazakhstan setelah mereka dilihat membawa 30 beg.

Najib yang kini dalam siasatan pihak berkuasa berhubung skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan beberapa kes berkaitan dilarang ke luar negara. – Bernama,

Tiada ulasan: