Sabtu, 21 Disember 2013

[PANAS] "1Malaysia" Pada Kalimah ALLAH?

 
ALLAH UMNO ALLAH 1 MALAYSIA?
 
KELAB GREENBOC

 
UMNGOK Pejuang kalimah Allah..? Perjuangkan kalimah jer ke? hukum2 Allah buang dalam tong sampah?

Alahai Amran PEKIDA.. Alif pun diganti dengan no 1.. patol bari, zamihan, noh gadut dan zim zim ala kazim x pernah ajar umngok eja kalimah Allah ke?

Cuba eja "Satu(Malaysia) Lam Lam Ha.." apa bunyinya?

Bunyinya... "umno memang bangang...!!"

Sekian terima kasih.. -fb Iman Shauqah
ULASAN GB

Demikian berjalannya hukum kebenaran dan keadilan - ia mendedahkan kejahilan kumpulan yang kononnya nak perjuangkan kalimah Allah dan yang kononnya nak perjuang akidah Islam. Sedang dirinya sendiri tak tahu yang dia sendiri jahil terhadap perkara basic terhadap akidah, tentang kalimah Allah dan ajaran agamanya sendiri.

Pergilah kemana-mana blog macai UMNO dan FB mereka... anda akan dapat mengesan kejahilan mereka terhadap Islam tetapi berhiruk pikuk nak perjuangkan akidah Islam. Dengan bermodalkan fitnah-fitnah, dengan berbahasa lucah dan makian-makian dan dengan grafik porno memenuhi ruang blog dan fb mereka - ia amat mendedahkan kemunafikan dan kejahilan yang sangat ketara.

Camkanlah, semakin banyak mereka berbicara tentang Islam, tentang akidah, tentang kalimah... akan semakin banyak terdedah pekung mereka... itulah hukum kebenaran dan keadilan yang tidak dapat ditolak dan dinafi.

JAKIM sepatutnya mensekolahkan blogger-blogger dan facebooker macai UMNO ini di kelas pemulihan akidah ... ia lebih besar manafaat dan pahalanya daripada menggegarkan negara dengan menuduh pemimpin PAS dengan isu Syiah yang sehingga kini tiada buktinya.

Tiada ulasan: