Jumaat, 24 Mei 2019

Isteri dakwa Ammar Alfian berlaku curang

KOSMO ONINE
 
Nelissa
Pendedahan menerusi Instagram yang dimuat naik Nelissa menerusi laman Instagramnya sebentar tadi.

KUALA LUMPUR - Isteri kepada pelakon Ammar Alfian, Nelissa Nezam membuat pendedahan menerusi Instagram sebentar tadi bahawa suaminya berlaku curang ketika dia kini sedang sarat hamil enam bulan. 

Menerusi pendedahan itu, Nelissa menyifatkan Ammar seorang lelaki yang tidak berhati perut kerana sanggup memperlakukannya sebegitu rupa.

"Ramadan tahun ini menguji saya dengan cara yang tidak terjangka. Saya mendapat tahu suami yang dikahwini selama tiga tahun telah berlaku curang ketika saya sedang sarat mengandungkan anaknya.

"Saya tidak pernah tahu saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang tidak berperikemanusiaan.
Akan tetapi saya percaya bahawa semuanya berlaku dengan alasan dan Allah mempunyai rencana yang lebih baik untuk saya dan bayi dalam kandungan ini," tulisnya.

Biarpun sukar namun Nelissa bersyukur kerana mendapat sokongan daripada keluarga dan rakan-rakan yang banyak membantunya kembali membina semangat untuk meneruskan hidup.

"Ketika mendapat tahu tentang hal ini, saya rasakan seluruh dunia ini telah musnah dan fikir tidak akan mampu untuk mengharunginya.

"Mujurlah ada keluarga dan rakan-rakan yang membuatkan saya kembali kuat selepas dicurangi suami sendiri.

Biarpun Ramadan ini adalah yang paling getir, tetapi saya tetap bersyukur kerana ia banyak memberi saya pengajaran.

"Semoga semuanya akan menjadi lebih baik bermula sekarang, Insya-Allah," tulisnya sambil mengakhiri penulisannya dengan tanda pagar #singlemother atau ibu tunggal.

Nelissa dan Ammar, 32, mendirikan rumah tangga pada 6 Mac 2016 secara sembunyi tanpa sebarang publisiti kepada pihak media. - K! ONLINE

Tiada ulasan: