Rabu, 9 April 2014

Elak taklimat MH370 bukti menteri tidak berani berdepan ahli parlimen, kata DAP

OLEH HASBULLAH AWANG CHIK


Ahli Parlimen Seremban Anthony Loke menyelar tindakan kerajaan yang membatalkan taklimat ahli Parlimen Pakatan Rakyat tentang MH370 dan mengatakan ia menunjukkan kerajaan tidak serius untuk berbincang dengan PR mengenai kehilangan pesawat tersebut. – Gambar The Malaysian Insider, 9 April, 2014.  
 Ahli Parlimen Seremban Anthony Loke menyelar tindakan kerajaan yang membatalkan taklimat ahli Parlimen Pakatan Rakyat tentang MH370 dan mengatakan ia menunjukkan kerajaan tidak serius untuk berbincang dengan PR mengenai kehilangan pesawat tersebut. – Gambar The Malaysian Insider,


 DAP hari ini menyelar tindakan kerajaan yang dengan sengaja membatalkan taklimat kepada ahli parlimen Pakatan Rakyat (PR) berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370.

Ahli Parlimen Seremban Anthony Loke berkata dengan pembatalan taklimat itu menunjukkan kerajaan tidak serius untuk berbincang dengan PR dalam menyelesaikan kemelut kehilangan MH370.

“Ini memberi isyarat yang salah kepada dunia luar seolah-olah menteri sendiri untuk berjumpa dengan ahli Parlimen Malaysia pun tidak berani, apatah lagi menjawab soalan daripada media luar.

Tiada ulasan: