Jumaat, 14 Disember 2012

HKR: Terengganu 14 dan 15, Perlis 17 Disember

Harakahdaily,


KUALA TERENGGANU: Himpunan Kebangkitan Rakyat peringkat negeri Terengganu akan diadakan  14 dan 14 Disember ini di Paka, Dungun.

Di Terengganu, program ini lebih dikenali dengan nama PGU (PAS Ganti Umno) sempena program yang diadakan seluruh Terengganu sebelum ini.

Selain Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang turut serta di program ini nanti adalah Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang.

Datuk Yahya Lampong, bekas timbalan menteri juga akan menyertai program ini.

Di KANGAR: Siri Himpunan Kebangkitan Rakyat akan meneruskan momentumnya bagi peringkat negeri Perlis pada 17 Disember ini.

Himpunan peringkat negeri Perlis ini akan diadakan di Kompleks PAS Perlis di Kampung Pondok dekat sini.

Program bermula dengan penampilan selebriti Aby Abadi yang akan bersama para peminatnya dalam program Santai Wanita pada jam 5.00 petang.

Kemuncak program Himpunan Kebangkitan Rakyat Peringkat akan bermula jam 9.o0 malam dengan persembahan kebudayaan melibatkan kesemua kaum utama seperti Hadrah, gendang Cina, gendang India serta gendang kaum Thai.

Ini diikuti dengan pidato yang bakal disampaikan oleh pimpinan termasuk Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu, Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw, Setiausaha Agung KeADILAn, Datuk Saifuddin Nasution Ismail serta Ahli Parlimen Rasah, Anthony Loke.

Tiada ulasan: