Sabtu, 6 Januari 2018

Peniaga kosmetik maut ditetak di pasar malam

 
Mangsa bersama 3 pekerjanya sedang berniaga dan datang 4 lelaki dipercayai warga Indonesia menyerang mangsa dengan pisau di lehernya menyebabkan beliau mati di tempat kejadian


shafien-mamat_maut_600


SHAH ALAM: Seorang peniaga barangan kosmetik maut selepas ditetak 4 lelaki dipercayai warga asing di tapak pasar malam Seksyen 25 di sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, ACP Shafien Mamat berkata, dalam kejadian kira-kira 9 malam itu, Mohd Nor Syazrin Rasdi, 29, mati di tempat kejadian akibat kecederaan di leher.

“Mangsa merupakan peniaga barangan kosmetik, semasa beliau bersama 3 lagi pekerjanya sedang berniaga datang 4 lelaki dipercayai warga Indonesia menyerang mangsa dengan pisau, mangsa yang cedera di leher mati di tempat kejadian, penyerang kemudian melarikan diri.

“Seorang pekerja mangsa yang cuba membantu mangsa turut mendapat kecederaan di kepala dan sedang dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Katanya, polis sedang memburu 4 individu terbabit berhubung kes itu.

Shafien berkata, polis turut menahan 2 pekerja mangsa, iaitu seorang lelaki warga Indonesia dan seorang wanita tempatan untuk membantu siasatan.

“Motif kejadian sedang disiasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh,” katanya.

Tiada ulasan: