Rabu, 3 Jun 2009

Penyamun bernafsu haiwan

Oleh Hadzlihady Hassan


KUALA LUMPUR: Niat mereka pada awalnya mahu menyamun, namun selera dua penyamun bertukar selepas melihat mangsa dalam keadaan mengghairahkan sebelum seorang daripada mereka merogolnya di sebuah pangsapuri di Ampang Utama, Khamis lalu.

Dalam kejadian jam 1.30 tengah hari itu, dua penyamun terbabit memecah masuk rumah mangsa melalui tingkap di tingkat dua.

Bagaimanapun, seorang daripada mereka merogol mangsa selepas melihat susuk tubuh mangsa yang ketika itu bersiap untuk ke tempat kerja.

Mangsa yang juga seorang setiausaha itu hanya mampu merayu, namun langsung tidak dipedulikan penyamun terbabit.

Menurut sumber polis, mangsa berusia 31 tahun itu tinggal berseorangan di pangsapuri berkenaan dan ketika kejadian dia tidak menyedari dua penyamun terbabit memecah masuk rumahnya.
Katanya, selepas menyelongkar, dua penyamun terbabit terserempak mangsa yang berada dalam bilik.

“Seorang daripada mereka kemudian menutup muka mangsa sebelum merogolnya manakala rakannya pula memegang dan menutup mulut mangsa bagi mengelak dia meronta.

“Mangsa yang bimbangkan keselamatan dirinya tidak berani melawan berikutan penyamun terbabit bersenjatakan pisau,” katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Ampang Jaya, Superintendan Amiruddin Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan laporan mangsa.

Tiada ulasan: