Sabtu, 19 Julai 2014

CDM25 : Kiki Jadi “Selebriti” Rebutan Digi, Radio Era FM, Hitz FM. Era FM Teruk Kena Kritik!


cdm25



CDM25. Kiki Jadi Rebutan Digi, Radio Era FM, Hitz FM : Nampaknya ramai yang tampil ke hadapan untuk membantu dan “campur tangan” dengan tujuan mahu meredakan apa yang dipanggil “kekecohan” yang berlaku di media sosial terutamanya selepas insiden CDM25 sehingga mendapat perhatian Ketua Polis Negara.

Contohnya Digi berbesar hati mahu membantu membaiki kereta Siti Fairrah Asyikin dan juga Uncle Sim Siak Hong. Hebat….

Tidak cukup dnegan itu, stesen radio di bawah rangkaian Astro Malaysia iaitu Hitz Fm da juga Era fm turut mahu menyelit dan telah berbesar hati untuk memanggil Fairrah Asyikin ke konti radio mereka. Nampaknya Fairrah Asyikin Kiki Kamaruddin menjadi rebutan ketika ini selepas menjadi popular melalui video kereta CDM25 peugeot 208.

Tindakan Era FM kali ini diperhatikan jelas cuba mengambil kesempatan di atas insiden CDM24 Peugeot 208 telah membangkitkan perasaan kurang senang dikalangan pendengar dan pengikut stesen radio ERA FM. Ini kerana….
  • Pendengar ERA FM merasakan adalah lebih wajar Uncle Sim Siak Hong (mangsa) yang dipanggil ke konti bukannya Siti Fairrah Asyikin (pemangsa)
  • Pendengar ERA FM menegur secara keras dan mencemuh cara ERA FM cuba menaikkan rating stesen radio mereka yang dilihat pengikut setia mereka sebelum ini yang sudah mula merudum

CDM25 : Kiki di Radio Era FM. Lagi Pendapat Orang Ramai?

 

Anda boleh semak di bawah ini, pendapat, cadangan dan juga komen panas lagi pedas orang ramai terutamanya pendengar setia Radio Era FM :
Apa pendapat anda disebalik isu CDM25, patutkah tindakan Era Fm ataupun radio Hitz Fm bertindak sebegini rupa? Mengapa?

Tiada ulasan: