Jumaat, 25 Julai 2014

Apa strategi kalahkan bangsa Yahudi?

 Oleh MEJAR (B) MOHAMMAD QAYYUM A BADARUDIN  


 















KITA harus belajar dari bangsa Yahudi sendiri iaitu bangsa Palestin itu harus kuat, harus pintar, harus sabar dengan cara mengalah dan menyusun kekuatan, iaitu kekuatan peringkat dalaman, kekuatan ekonomi, kekuatan ilmu pengetahuan, kekuatan teknologi senjata, kekuatan melobi menjadi pengaruh besar di peringkat antarabangsa.

Sehubungan itu, jika anda ingin membantu agar bangsa Palestin tidak tertindas, tidak ada lain kecuali empat perkara pokok itu harus dimulai dari sekarang untuk membolehkan Islam kita mengalahkan bangsa Yahudi.

Itupun dalam keadaan jika bangsa Yahudi itu berdiam diri, tidak terus berkembang.

Keempat-empat unsur penting itu adalah pertamanya ekonomi, keduanya teknologi perang, ketiganya melobi dunia dan keempat harus bersatu bersama-sama menghalang kekuatan sama ada dalaman atau dari luaran.

1. Mulai sekarang berjihad dan belajarkan dengan sekuat tenaga untuk menguasai ilmu pengetahuan dan teknologi sampai tiba ketikanya kita dapat mengatasi bangsa Yahudi.

2. Mulai sekarang belajarlah ekonomi dunia, kuasailah segala sektor untuk kekuatan ekonomi, sektor industri, sektor komunikasi, sektor hiburan dalam ranga penguasaan ekonomi dunia. Mulailah belajar membuat filem yang mendidik dan bukannya merosakkan, menguasai jalur lebar media massa, media hiburan, olahraga dan sebagainya.

3. Buat teknologi perang, persenjataan lebih maju berbanding Amerika Syarikat, Eropah dan Yahudi.Buat roket yang canggih, pesawat tempur yang tidak boleh dikesan. Pasukan tempat yang tidak takut mati, teknologi satelit, geografi, radar dan sebagainya.

Buat sistem pertahanan berlapis, tahan peluru, tahan bom bahkan bom nuklear.

4. Mulai sekarang bersatulah dan jangan beralasan dan bersyarat. Tetapi bersatulah menyusun kekuatan dalam rangka strategi membuat bangsa Yahudi tidak berjaya. Kuasai Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan badan organisasi dunia untuk kita mempunyai kuasa memutus.

5. Tetap berdoa agar Allah berpihak kepada kita, sebab orang Yahudi juga berdoa. Bezanya doa kita pada Tuhan yang betul, yang telah mencipta alam ini dan segala isinya.

Tiada ulasan: