Rabu, 6 Mac 2019

Hanya tengkorak dan cebisan rambut ditemui – Polis

THE MALAYSIAN TIMES
 


LANGKAWI: Polis hanya menemui tengkorak dan sedikit cebisan rambut Nur Aisyah Aleya Abdullah, 3, kanak-kanak perempuan yang dilaporkan hilang oleh ibu kandungnya Ahad lepas.

Tengkorak dan cebisan mayat kanak-kanak yang dipercayai dibunuh itu ditemui hari ini dalam sebuah gaung di Gunung Raya di sini di lokasi yang terletak kira-kira sembilan meter dari jalan raya,

Seorang suspek lelaki berusia 37 tahun yang ditahan berkaitan kes kehilangan kanak-kanak perempuan itu telah membawa polis ke lokasi di mana mayatnya dikatakan dibuang.

“Tiada bahagian anggota lain ditemukan berkemungkinan dimakan atau dibawa lari binatang buas, atau dipercayai telah mereput.

“Hasil soal siasat mendapati kanak-kanak itu telah meninggal dunia sejak 16 Feb lepas,” menurut Ketua Polis Daerah Langkawi, Supritenden Mohd Iqbal Ibrahim.

Terdahulu, mayat Nur Aisyah, yang hilang ketika dalam jagaan pengasuh hujung bulan lalu telah ditemui di sebuah kawasan hutan di Langkawi hari ini dan dipercayai sudah meninggal dunia sejak dua minggu lalu.

Tiada ulasan: