Ahad, 9 Ogos 2015

Berita Terkini MH370 2015 : Sah! Jumpa Serpihan Pesawat MH370 di Pulau Reunion!



Berita terkini MH370 2015 : Sah! Jumpa Serpihan Pesawat MH370 di Pulau Reunion!

berita terkini mh370 


Selepas 17 bulan lamanya tragedi pesawat MH370 Malaysia Airlines MAS dikatakan hilang terhempas, akhirnya Perdana Menteri, Najib Razak tampil membuat pengumuman di mana mengesahkan serpihan pesawat yang penyiasat jumpa di Pulau reunion adalah milik kapak terbang Malaysia Airlines MH370.

Berita terkini MH370 melibatkan pengumuman Najib Razak telah dilakukan pada 2 pagi tadi di Pusat Dagangan Antarabangsa PWTC. Diharapkan dengan pengumuman dan penemuan demi penemuan akan melegakan sedikit sebanyak beban yang terpaksa ditanggung oleh waris mangsa penumpang MH370 selama ini.

 

Video Berita Terkini MH370 : Jumpa Serpihan Pesawat MH370 di Pulau Reunion!

P/S : Takziah kepada mana-mana pihak yang terlibat. Diharapkan dengan berita terkini MH370 ini, akan lebih banyak bahan bukti yang boleh dijumpai sekaligus merungkai misteri kehilangan pesawat MH370 selama ini termasuklah kota hitam MH370.

PP/S : Datuk Seri Najib Razak juga boleh meluangkan masa untuk merungkai misteri derma RM2.6 bilion yang terus menjadi tanda-tanya rakyat Malaysia pada ketika ini. Jangan dibiarkan tergantung begitu lama.
PPP/S : Ya Allah Ya tuhanku yang Maha Besar, tunjukkanlah kami kebenaran.

PPPP/S : Walaubagaimanapun, Intan Maizura Othman yang merupakan siteri kepada mangsa MH370, Hazrin Hasnan sama sekali tidak percaya dengan berita terkini MH370 kononnya serpihan pesawat telah jumpa di Pulau Reunion. Mari lihat sama-sama apa yang ingin dikongsikan kepada dunia seperti paparan di bawah ini….

Tiada ulasan: