Ahad, 21 Oktober 2012

Peminat Ustaz Azhar Idrus sakit hati, terhangat

Harakahdaily,
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNZoenRDbz0aY_1bat40CLBR3ExjRe-_AikbFKG99VzX52PkU4xdfWFKwG66Ah6oulBkUyR6_OT05hvzxyIAXoLLZ4rW99rf_FjiP2jzHIikFemN7U5ARfl7y3yvYOm4OjWaz1A5XNJw/s1600/UAI+2012+New+Location.png 
KUALA LUMPUR: Ulasan blog http://addin77.blogspot.com mengapa peminat Ustaz Azhar Idrus akan sakit hati kerana tempat kuliah dipaksa berubah di saat-saat akhir merupakan artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke-42.

Di tangga kedua ialah berita mengapa bekas Timbalan Menteri Pembangunan Luar Bandar, Datuk Yahya Lampong mengambil keputusan untuk keluar Umno.

Ulasan blog http://omakkau.blogspot.com mengenai pembinaan satu kompleks penjaja untuk 50 peniaga di Tapak Penjaja Jalan Utama, belakang Hospital Besar Pulau Pinang yang tidak mungkin dilaporkan media perdana pula menduduki tempat ketiga.

Tulisan blog http://aiyangdisayang.blogspot.com mempersoalkan kebolehan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam menjawab pertanyaan tentang contoh najis mughallazah selain dari anjing pula menduduki tangga keempat.

Di tangga kelima ialah berita blog http://greenboc.blogspot.com mengenai permohonan maaf seorang pensyarah yang menghina rakyat Kelantan secara terbuka.

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke-42, 14 hingga 20 Oktober.

1
Peminat Ustaz Azhar Idrus pasti sakit hati dengar berita ni..
2
Saya keluar Umno kerana Nik Aziz - Yahya Lampong
3
Kisah dan gambar yang dipadam dari media perdana
4
PM Najib tidak boleh jawab soalan murid tentang najis mughallazah?
5
Akhirnya pensyarah hina rakyat Kelantan mohon maaf secara terbuka
6
Gara-gara video lagu ini.. M.Nasir dikutuk, terhangat
7
Penemuan mengejutkan Laporan Audit Negara 2011 untuk N.Sembilan
8
[Panas] MT Umno terima laporan BN tumbang PRU13
9
TV3 akan hadapi nasib yang sama seperti Utusan?
10
Tak habis2 nak politikkan soalan exam (gambar)

Tiada ulasan: