Ahad, 24 Disember 2017

DEKLARASI RAKYAT HARAP NAJIB TIDAK DIKECUALIKAN DARIPADA SIASATAN

shahbudindotcom

FELDA DI BAWAH PERDANA MENTERI PALING KORUP!! PDRM DAN SPRM HARUS TAHAN SERTA SIASAT NAJIB TUN RAZAK TERLEBIH DAHULU!!

Dalam apa jua situasi Najib Tun Razak selaku Perdana Menteri paling korup harus ditahan oleh PDRM dan SPRM terlebih dahulu untuk disoal-siasat mengenai penyelewengan kes skandal Felda!!

Ini adalah kerana Felda terletak di bawah kelolaan Perdana Menteri paling korup ini!!

Apakah Tan Sri Isa Samad selaku Pengerusi Felda pada suatu masa dahulu berani dan mempunyai kuasa mutlak untuk buat keputusan-keputusan penting sehingga menyebabkan Felda berada di ambang kehancuran pada hari ini?!

Saya yakin tanpa arahan-arahan melalui tangan-tangan ghaib dari peringkat paling tinggi; Tan Sri Isa Samad tidak akan berani bertindak secara sewenang-wenangnya!!

Sebelum nak tahan Tan Sri Isa untuk siasatan; Perdana Menteri paling korup ini harus ditahan terlebih dahulu oleh pihak penguatkuasa undang-undang di negara kita!!

Pihak penguatkuasa undang-undang di Malaysia harus bersikap professional serta menjalankan tugas secara telus tanpa sebarang unsur pilih kasih demi untuk jaga kesejahteraan bangsa mahupun negara!!

Mereka mesti amanah serta jangan tunduk pada sebarang kuasa politik untuk bertindak!! Penjawat awam juga harus takut pada Allah SWT bukan takut pada manusia sesama manusia!!

Keseluruhan rakyat Malaysia juga tidak boleh sandarkan harapan pada Pengerusi Felda yang baru Tan Sri Shahrir Samad kerana beliau kini hanyalah kaki bodek minda lemah otak udang UMNO saja!!

Tan Sri Shahrir Samad sekarang bukan yang dahulu lagi!! Beliau sudah gadaikan segala prinsip serta maruah diri untuk mempertahankan Perdana Menteri paling korup!!

Dalam ertikata yang lain; Pengerusi Felda masakini hanyalah seorang boneka atau macai kepada Najib Tun Razak saja!!

Deklarasi Rakyat mendesak keseluruhan rakyat Malaysia yang bertanggung-jawab untuk buat laporan pada PDRM serta SPRM agar menyiasat Najib Tun Razak selaku Perdana Menteri paling korup dalam isu kes skandal Felda!!

Perdana Menteri paling korup ini mesti dipertanggung-jawabkan di atas segala kes skandal Felda!! Najib Tun Razak tidak boleh dikecualikan dari siasatan kes skandal Felda!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Koordinator
Deklarasi Rakyat
24 Disember 2017
 
 

Tiada ulasan: