Isnin, 6 Februari 2017

Menteri Besar Terengganu cedera jatuh kuda

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
KUALA TERENGGANU: Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Razif Abdul Rahman dilaporkan cedera selepas terjatuh dari kuda semasa latihan di Pusat Equestrian Bukit Kiara Kuala Lumpur 10.30 pagi ini.
 
Beliau dilaporkan stabil dan tidak mengalami sebarang kecederaan serius.
 
Pejabat Menteri Besar dalam satu kenyataan berkata Ahmad Razif kini dalam pemerhatian doktor bagi tempoh 24 jam seterusnya.
 
Sehubungan itu, semua program yang melibatkan beliau terpaksa ditangguhkan ke satu tarikh yang akan diberitahu kemudian.
 
"Semua program yang membabitkan Menteri Besar terpaksa ditangguhkan ke satu tarikh yang akan diberitahu kemudian.
 
"Ini berikutan Yang Amat Berhormat (YAB) ditimpa kemalangan yang memerlukan pengawasan doktor untuk tempoh sekurang-kurangnya 24 jam seterusnya.
 
"Marilah sama-sama kita berdoa semoga Allah SWT akan mengurniakan kesembuhan dan semoga YAB (Ahmad Razif) pulih segera," petik kenyataan itu.
 
Sementara itu, menurut kenyataan di Facebook Pegawai Khas kepada Ahmad Razif, Ahmad Fauzan Abd Kadir, menteri besar kini dirawat di sebuah hospital swasta di ibu negara dan berada dalam keadaan stabil.
 
"Tiada perkara serius berlaku ke atas Menteri Besar Terengganu. Beliau sedang dirawat di bawah pengawasan doktor di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur.
 
“Keadaan beliau adalah baik. Terima kasih atas doa anda semua," katanya.
 
 

Tiada ulasan: