Ahad, 29 September 2019

PRK Tg Piai: Taklimat jentera Pakatan Harapan esok

Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub.
 
KLUANG: Pakatan Harapan (PH) sudah bersedia menghadapi Pilihan Raya Kecil (PRK) Tanjung Piai termasuk mengadakan beberapa mesyuarat dan memperkemaskan logistik.

Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub berkata beliau dan Menteri Besar Johor Dr Sahruddin Jamal juga akan mengadakan taklimat bersama jentera PH di Pontian esok bagi melancarkan PRK berkenaan.

“Rakan-rakan di dalam PH hari ini sudah mula menggerakkan usaha dengan memastikan pusat dan pejabat-pejabat pilihan raya sudah dibuka. Kita (PH) sedang tunggu Suruhanjaya Pilihan Raya. (pengumuman tarikh penamaan calon dan hari mengundi).

“Dari segi persediaan sama ada mesyuarat dan logistik, sedang diperkemas. Saya sudah memimpin mesyuarat minggu lepas di Tanjung Piai dan sekarang hampir setiap malam kita ada mesyuarat di unit-unit peti undi untuk mereka (jentera) siapkan apa yang penting,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas melancarkan baka baharu kambing dan merasmikan Pusat Kecemerlangan Penyelidikan dan Inovasi (COE) Ternakan Institut Penyelidikan dan Kemajuan Pertanian Malaysia (Mardi), di sini hari ini.

Tiada ulasan: