Khamis, 19 September 2019

Cybertropper PH membodoh (baca kencing) rakyat usaha membela bangsa DAP


Setiap hari dan hampir semua tempat gambar di atas diedar disebar dalam facebook kononnya orang cina bertindakbalas kepada orang Melayu Islam kerana tindakan kempen BMF (Beli produk Muslim).

Ramailah yang bodoh dengan mainan cybertropper PH yang kini berjumlah 1430 komuniti seperti yang diumumkan oleh Menteri PH daripada DAP. Malang yang bermain dengan psy war ini orang Melayu Islam terutama kawan-kawan saya daripada AMANAH dan IKRAM.

Gambar itu tak mengambarkan apa-apa boikot pun, sekadar menunjukkan kerjayaan orang Malayu dalam usaha pertanian yang diambil daripada facebook mereka yang menunjukkan mereka berjaya menghasilkan tanaman setaip 4 bulan sekali.



Tapi cybertropper (baca MACAI PH, kuli dan Khadam DAP) memanipulasi gambar itu untuk menyerang kempen beli produk Muslim.... bodoh apa dia jawab di sisi Tuhan nanti atas kerja jahat dan bodoh ini.

Lagi bodoh yang sesetngah penyokong PH dah kena kencing berkali-kali mengulas kononnya peniagaan, perusaha kecil Melayu teraniya. Kononnya siapa nak beli hasil tanama? Di letakkan nya pula no telefon fake yang menyambung kepada talian cybertropper. Sesiapa menalifon akan kena kencing lagi lebih oleh lakonon MACAI PH yang menjadi khadam DAP.

Itu Melayu Islam PH bukan sekadar bodoh tapi JAHAT pengkhianat ISLAM dan bangsa sendiri.

Selagi ada Melayu islam bodoh dalam PH selagi itu Malaysia tidak maju Islam akan tertindas kerana mereka sanggup buat apa sahaja demi nak penuhkan tembolok sahaja.

Nasir Ramlee
nasirramlee@gmail.com
https://www.facebook.com/nasirramlee89



 

Tiada ulasan: