Selasa, 4 Mac 2014

MCA ketandusan isu, guna taktik kotor

KEADILAN DAILY


pc_PR_Kajang


KAJANG : MCA ketandusan isu dan meniru parti rakannya Umno apabila menggunakan taktik kotor untuk menyerang KEADILAN dan Pakatan Rakyat.

Adun Bukit Lanjan, Elizabeth Wong berkata, tindakan terdesak itu dilakukan MCA yang tergugat dengan jangkaan kemenangan majoriti berpihak kepada calon pilihan raya kecil (PRK) N25 Kajang yang juga Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim

“MCA cuba melaga-lagakan dengan isu yang dimainkan dengan menyatakan terdapat dua kelompok dalam KEADILAN,” katanya pada sidang media di Bilik Gerakan Utama KEADILAN PRK DUN Kajang, hari ini.

Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tion Lai dan calon Chew Mei Fun sebelum ini menuduh kononnya terdapat perpecahan antara Menteri Besar Selangor, Tan Seri Khalid Ibrahim dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Reaksi MCA itu kata Elizabeth berikutan kempen sekitar Kajang yang mendapat sambutan positif pengundi, lebih-lebih lagi dengan kehadiran Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

“Itu taktik yang dimainkan MCA dan Umno. Mereka tergugat apabila Datuk Seri Anwar dijangka menang di DUN Kajang,” kata Elizabeth.

Tiada ulasan: