Selasa, 22 September 2015

TENTERA SIBER ZAHID HAMIDI MULA "MENGAMUK"...HAHAHA

shahbudindotcom


Walaupun artikel blog ini bertajuk "Kenapa  lawatan rasmi Zahid ke Indonesia sama tarikh dengan majlis sanding anaknya di Jakarta" telah disiarkan pada awal pagi 20 September lalu (Ahad) dan banyak dipetik serta diulangsiar oleh pelbagai portal, blog dan media sosial lainnya, tentera maya yang pro kepada Timbalan Perdana Menteri itu nampaknya hanya mula bertindak balas sejak malam semalam.

Mereka mula menyerang blog saya sejak malam semalam dan pagi ini dengan komen-komen yang mempertahankan tindakan Zahid Hamidi mengadakan lawatan rasmi ke Indonesia yang diadakan bersamaan tarikh dengan majlis persandingan anak lelakinya di Hotel Ritz Carlton, Jakarta.

Oleh kerana saya bersikap terbuka, sama sepertimana saya mengkritik mana-mana pemimpin juga secara terbuka, maka saya tidak menyekat sama-sekali sesiapa pun untuk mengemukakan pandangan di ruangan komen yang disediakan.

Namun komen-komen yang bertalu-talu dan senada bunyinya memperlihatkan seolah-olah ianya suatu bentuk tindak balas yang memang dirancang.

Okey, selamat menjalankan tugas!

Di bawah ini saya siarkan antara komen-komen yang dipercayai dilakukan oleh tentera siber pro Zahid untuk mempertahankan "boss"  mereka itu. Lihatlah betapa kasih dan sayangnya mereka ini kepada Zahid.
 
 
 
Tapi, kenapa lambat sangat bertindak beb? Baru dapat arahan ke?

Mengapa tidak melakukan sejak awal lagi?

Kalau perlahan macam ini, macam mana nak berlawan dengan tentera siber pro pembangkang?

Oh ya...tulisan-tulisan blog saya jika diperhatikan sebelum ini banyak sekali mengkritik dan membalun Najib Razak, terutama berkaitan isu 1MDB dan derma RM2,600 juta yang diterimanya sehingga mengundang kontroversi dalam masyarakat.

Tetapi, tidak pernah pula kelihatan mereka ini mempertahankan Najib?

Adakah mereka hanya sayang dan ingin mempertahankan Zahid saja, tapi tidak peduli langsung dengan Najib?

Kesian Najib kan...sudahlah kena serang kiri kanan depan belakang dari dalam serta luar negara, tentera maya Zahid pun nampaknya hanya berdiam diri saja.

Hanya Zahid yang mereka pertahankan, tapi Najib dibiarkan saja.

Dah tak sabar nak lihat Zahid jadi Perdana Menteri ke? 

Tiada ulasan: