Selasa, 11 Mac 2014

PSM janji bantu kemenangan KEADILAN di PRK Kajang

KEADILAN DAILY

PSM
Parti Sosialis Malaysia (PSM) mengecam sekeras-kerasnya tindakan Mahkamah Rayuan yang telah menjatuhkan hukuman keatas DS Anwar Ibrahim(DSAI), ianya merupakan suatu tindakan ‘desperate’ pihak UMNO Barisan Nasional untuk memastikan DSAI tidak dapat bertanding dalam PRK Kajang yang akan datang ini.

Berikutan dengan kenyataan media PSM pada 12hb.Februari yang lalu menyatakan bahawa PSM tidak akan bertanding dalam PRK Kajang ini , PSM ingin menegaskan semula bahawa kami teruskan berkerjasama dengan Pakatan Rakyat untuk menumpaskan UMNO-Barisan Nasional.

Justeru itu, Jawatankuasa Pusat PSM telah membuat keputusan untuk membantu Pakatan Rakyat dan PKR untuk memastikan kemenangan Datin Sri Wan Azizah (calon PKR) dalam PRK Kajang.

Keputusan ini diambil sebagai tanda solidariti dan protes PSM terhadap rejim UMNO-BN atas cara bacul mereka menggunakan Institusi Kehakiman untuk memenjarakan DSAI.

PSM bertekad untuk sama-sama berjuang untuk menukar rejim korup UMNO-BN dan akan mengerakkan anggota parti untuk bekerja untuk kemenangan bukan sahaja dalam PRK tetapi juga kemenangan yang lebih besar untuk menukar rejim UMNO-BN.

Hidup Rakyat ! Bangkit rakyat !

Dr. Nasir Hashim
Pengerusi Parti Sosialis Malaysia (PSM)

Tiada ulasan: