Sabtu, 20 Februari 2016

Polis Johor belum terima laporan anak pemimpin hina PDRM

instagram


JOHOR BAHRU - Masih tiada sebarang laporan diterima oleh Polis Johor berhubung tindakan seorang anak pemimpin parti politik yang  disifatkan menghina Polis Diraja Malaysia (PDRM)  melalui gambar yang dimuat naik di akaun Instagram milik lelaki itu.

Menurut laporan berita sebuah portal, anak bongsu bekas pemimpin kabinet itu telah menyunting logo PDRM dengan meletakkan simbol wang.

Ketua Polis Johor, Datuk Wan Ahmad Najmuddin Mohd berkata, pihaknya memandang serius terhadap tindakan mana-mana individu yang menghina pihak berkuasa termasuk PDRM.

"Setakat ini, tiada laporan diterima Polis Johor mengenainya. Kita juga melalui unit 'task force' akan sentiasa memantau tindakan seperti ini di media sosial.

"Kita akan memaklumkan pihak media, jika mempunyai sebarang perkembangan terbaharu mengenai kes ini," katanya.

Bagaimanapun, Sinar Harian mendapati posting mengenai dakwaan gambar yang dimuat naik oleh anak pemimpin politik itu telah tiada di akaun Instagram miliknya dan kemungkinan sudah dipadam.

Beliau berkata demikian ketika menyempurnakan Majlis Perasmian Penutup Kejohanan Bola Jaring Piala Ketua Polis Johor, di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Foon Yew 1, di sini, pagi tadi.


Tiada ulasan: