Rabu, 22 April 2015

PKR, DAP tolak hudud kerana takut hilang undi, kata Hadi

OLEH KC NAZARI


Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, beliau tidak merujuk secara langsung kepada DAP dan PKR namun, dua parti itu bersama PAS adalah tiga parti yang membentuk PR. – Gambar The Malaysian Insider oleh Seth Akmal, 22 April, 2015.Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, beliau tidak merujuk secara langsung kepada DAP dan PKR namun, dua parti itu bersama PAS adalah tiga parti yang membentuk PR. – Gambar The Malaysian Insider oleh Seth Akmal, .



Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini mengambil langkah berani membidas sekutunya dalam Pakatan Rakyat (PR) yang disifatkan takut menyokong hudud kerana tidak mahu kehilangan undi dalam pilihan raya.

"Ramai dalam Pakatan Rakyat takut dengan hudud sebab takut tak dapat undi, takut tak menang pilihan raya," katanya sewaktu berucap pada forum Bicara Minda: Hudud dari Kaca Mata Hadi di Shah Alam, hari ini.

Beliau tidak merujuk secara langsung kepada DAP dan PKR namun, dua parti itu bersama PAS adalah tiga parti yang membentuk PR.

Tiada ulasan: