Isnin, 20 Ogos 2012

HINA ISLAM, JANGAN DITANYA KEPADA BANGSAT-BANGSAT INI

Oleh: WFAUZDIN NS
PENGERUSI MCA Selangor, Datuk Donald Lim secara terus terang menentang sebuah negara Islam dan memberikan amaran kepada rakyat Selangor jika mereka tidak mahu kepada Negara Islam termasuk Hukum Hudud, mereka mesti mengelak dari mengundi PR di dalam PRU akan datang. 
Kenyataan beliau ini tidak menghairankan kerana Umno tidak pernah menunjukkan minat untuk menegakkan Islam, justeru itu memang sesuai MCA duduk sekelambu dengan Umno.
Kenyataan Pengerusi MCA itu jangan ditanya kepada seekor lebai malang di Kelantan yang baru-baru ini memberi hukum 'Kafir Harbi' kepada DAP, sudah tentu lebai malang ini akan berkata MCA berhak berkata apa jua terhadap Islam kerana MCA adalah sekutu Umno.  DAP lain, kerana DAP adalah sekutu PAS dan PKR dan PAS atau PKR tidak pernah menyumbang kepada pondok lebai malang ini duit sebanyak RM 2 Juta.  Itu bezanya.
Usahkan Hukum Hudud, cita-cita Kerajaan Selangor untuk mengasingkan tempat duduk di antara lelaki dan wanita di dalam panggung wayang ditentang hebat oleh pemimpin MCA ini.  Usaha Kerajaan PR Selangor itu dianggap satu tindakan Islamisasi oleh Kerajaan Negeri dan ini amat tidak disukai oleh MCA.  
Apa komen Umno ? Apa pula fatwa oleh Harussani? Jamil Khir atau Mashitah sudah bisukah?  Lebai malang dari pondok Kelantan itu sudah kekenyangan kah sehingga menjadi ular sawa senyap bila perut telah diisi?  
Wahai Hassan Jati, mengapa diam sedangkan Selangor itu negeri yang kawasannya kamu wakili?  Apa khabar pula Us Nasha?  Perlukah PAS keluar dari PR dan duduk sekelambu dengan Umno dan MCA?  
Usahlah ditanya kepada balaci-balaci ini kerana mereka semuanya bangsat belaka. 

Tiada ulasan: