Rabu, 18 Februari 2015

BILA PENTADBIR PAGE FRIENDS OF BN -BARISAN NASIONAL DAH KANTOI MEMFITNAH DSAI MENDAPAT LAYANAN VVIP SEMALAM SEMASA HADIR PERBICARAAN SAMAN MAHKAMAH TINGGI JALAN DUTA, TERUS PADAMKAN POSTING TERSEBUT.

omakkau.blogspot



 


Ini bukan kali pertama pentadbir laman sosial Facebook akaun atas nama Friends of BN-Barisan Nasional kena kantoi sebab memfitnah dan menipu .. jumlahnya sudah tidak lagi mampu disimpan dalamn otak sebab terlalu banyak kali kena kantoi.

Terbaru memfitnah dan menipu DSAI kononnya semalam ketika hadir perbicaraan kes saman sivil RM100 juta terhadap Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman di Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur, pentadbir Friends of BN-Barisan Nasional telah memuat naik suatu posting diwall mengenai DSAI seolah-olah mendapat layanan VVIP dibenarkan membawa telefon bimbit dengan memperli agar Kerajaan Barisan Nasional menimbangkan untuk berikan kepada beliau agar dipasang talian internet dipenjara demi menggelak Kerajaan BN dituduh sebagai kejam pula.

 Pentadbir yang melakukan kerja fitnah dan tipu ini telah memuatnaik gambar DSAI ketika hadir perbicaraan kes keputusan liwat II nya di Mahkamah Persekutuan Istana Kehakiman, Putrajaya kira-kira 7 hari sebelum itu iaitu bertarikh 10hb Februari 2015.

 1) Foto Anwar yang sedang memegang telefon bimbit itu adalah semasa Anwar masih dalam perbicaraan Kes Liwat II pada 10 Feb. 2015, BUKANNYA foto perbicaraan hari semalam (17 Feb. 2015).

2) Warna baju pada kedua-dua gambar adalah berbeza. Warna baju yang dipakai DSAI semasa perbicaraan kes Liwat II adalah warna UNGU CAIR manakala pd hari perbicaraan hari ini adalah BIRU MUDA.

 Omak Kau dari awal berblog dan giat aktif dalam laman sosial selalu diperingatkan oleh para pucuk tertinggi parti agar ada batasan dalam menyerang pihak lawan .. pastikan intipati dan isi setiap artikel dan posting adalah fakta bukan auta .. benar bukan putar .. kenyataan bukan reakaan.

 Apa yang dilakukan oleh pentadbir yang mengendalikan Page Freinds of BN - Barisan Nasional ini adalah diluar norma sebagai penggiat maya yang berwibawa dan ada nilai kepercayaan.

 Mungkin dia mampu memberikan sedikit hiburan dan keseronokan kepada para penyokong tegar UMNO/BN tetapi kepada pendokong dan ahli UMNO yang memiliki daya pemnikiran hanya mau terima kebenaran sudah pasti akan rasa kecewa.

Kalau mau ubah minda rakyat terutamanya anak-anak muda dari menyokong Pakatan Rakyat menyokong UMNO/BN maka cara pentadbir dan pengenadali page Friends of BN-Barisan Nasional kenalah berubah dulu .. jika tidak .. pasti kedudukkan UMNO/BN di Putrajaya akan berubah.

Ini link yang page memfitnah DSAI itu yang sudah dipadamkan setelah dikantoikan. https://www.facebook.com/…/pb.12984367499…/10152857800579998

Copy and WIN : http://bit.ly/copy_win

Tiada ulasan: