Isnin, 31 Oktober 2011

[Panas] Bapa Saudara Johari Baharom Sertai Pakatan Rakyat

KELAB GREENBOC

Changlon : Pak Su Dan (Shahidan), bapa saudara kepada Johari Baharom telah mengisi borang masuk PKR.

Beliau hari ini telah menceritakan segala-galanya tentang Johari Baharom. Johari menurutnya, telah banyak menaburkan janji kosong kepada rakyat terutamanya di kawasan Parlimen Kubang Pasu.

Di kedai makan Pak su Danlah yang menjadi markas bagi Johari Baharom, Markaz Dato Zaini, dan puteri Umno. Tetapi semasa pilihanraya sahaja, selepas Pilihanraya, Pak Su Dan terus dilupakan oleh Johari Baharom.

Beliau juga telah menarik lebih 200 orang untuk masuk PKR. Pak Su Dan berpendapat, jika dia tidak dilawat tak ape, tetapi haruslah menjadi tangungjawab seorang pemimpin untuk balik melihat rakyat.

Bukan sahaja Pak Su Dan, malah pemandu-pemandu teksi kawasan changlun berasa kesal dengan tindakan Johari Baharom yang menaburkan jnji kosong kepada mereka.

Tahun lepas, satu persidangan antara Johari Baharom, agensi-agensi yang bertangungjawab dengan pemandu-pemandu teksi telah dibuat dan pemandu-pemandu teksi telah dijanjikan oleh mereka untuk menyelesaikan masalah mereka iaitu pemandu pemandu teksi Siam yang mengugat pendapatan pemandu teksi tempatan, namun ia hanyalah janji kosong.

Sehingga hari ini, setahun lebih, mereka tidak mendapat apa-apa jawapan dari pihak Johari Baharom. Pihak pakatan rakyat telah berjumpa dengan mereka, dan akan usulkan kepada pusat dan meminta pusat mengkaji semula sistem keselamatan. -wikimalay

Tiada ulasan: