Ahad, 26 Ogos 2012

Gambar pemimpin Pakatan segak terhangat

Harakahdaily,
KUALA LUMPUR: Gambar pimpinan Pakatan Rakyat segak bergerak bersama  paparan blog http://www.tranungkite.net ialah artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke-34.

Di tangga kedua, berita mengenai kenyataan berkias bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa "lebih baik (memilih) syaitan yang anda kenali dari malaikat yang anda tidak kenal", yang dikatakan boleh mengelirukan umat Islam.

Mengapa Dr Mahathir berasa gundah gulana sehingga mengalu-alukan PAS untuk bersama Umno dalam melaksanakan hudud paparan blog http://biaqpila.blogspot.com/ pula menduduki tangga ketiga.

Nasihat kolumnis Subky Abdul Latif kepada PAS di semua peringkat, termasuk di Bachok supaya diam saja terhadap kenyataan Nasharudin Mat Isa yang menyeru PAS keluar dari Pakatan Rakyat kerana DAP menentang hudud pula menduduki tangga keempat.

Di tangga kelima, ialah berita mengenai pengagihan 25,000 penggunaan sistem pembelajaran yang diuar-uarkan oleh pihak Ketua Menteri Melaka yang tidak dilaksanakan sehingga pihak guru tertanya-tanya bagaimanakah implementasi sistem Tutor Online itu diagihkan..

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu, 19 Ogos hingga 25 Ogos, 2012.

1
Apa komen anda tentang gambar ini?
2
Lebih baik syaitan: Kenyataan Dr. M mengelirukan
3
Pasai apa Mahathir gundah gulana? [Baca]
4
PAS diam saja apa Nasharudin kata
5
Janji yang tak ditepati tetapi telah ‘dicapati’
6
Hudud: Sepatutnya awal lagi mufti tegur Mahathir
7
Terbukti, penurunan harga kereta mampu dilakukan
8
Amaran keras MCA: Di mana suara ulama Umno, mufti
9
PRU 13: Dr. M bayangkan perubahan kerajaan?
10
Komunis ada kerajaan, mengapa Islam tidak boleh?

Tiada ulasan: