Jumaat, 1 November 2013

Kini Mizz Nina Berhijab


KELAB GREENBOC
 
 
Penyanyi, Mizz Nina dikatakan sudah mengenakan hijab sekembalinya daripada menunaikan haji bersama suaminya, vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh, Jumaat lalu.

Perkara itu disahkan pegawai perhubungan awamnya, Joe Saiful kepada Mstar Online.

Namun, Mizz Nina atau nama sebenarnya Syazrina Azman masih belum bersedia untuk bertemu atau menjawab sebarang persoalan media mengenai perubahan imejnya itu.

"Buat masa ini, Nina masih lagi belum bersedia bertemu media untuk bercakap tentang imej barunya itu.

"Tetapi dia telah mengesahkan pada saya bahawa buat masa ini dia memang sudah pun bertudung," katanya.

Tambah Joe, Nina memerlukan sedikit masa untuk tampil kepada media serta khalayak dengan imej yang bersesuaian.

"Nina seorang yang sangat peka dengan imejnya sebagai selebriti dan apabila sudah berhijab, Nina sedang mencari imej yang bersesuaian sebelum tampil di khalayak.

"Dalam pada itu, banyak juga perubahan yang harus dilakukan dalam karier muziknya. Sebab itu dia perlukan masa. Diharap semua pihak dapat memahami situasinya," kata Joe. -SH

Mizz Nina Sudah Bergelar ‘Hajjah’ Dan Bertudung?

Terkejut dan sejuk hati kami melihat Mizz Nina yang terkenal dengan imej urban dan seksi semakin banyak memuat naik gambar-gambar beliau bertudung sejak pulang dari menunaikan Haji baru-baru ini.

Sememangnya kami sudah nampak Mizz Nina rajin bertudung kerana banyak mengikuti kelas agama sebelum ini.

Namun, Mizz Nina didapati telah berhijab penuh ketika hendak keluar bersama suaminya, Noh dan bila mengunjungi booth jualan barangan jenamanya ‘Mizzdemeanor ‘di Amcorp Mall beberapa hari ini. Tiada lagi gambar beliau tidak bertudung sejak beliau pulang dari Mekah.

Mizz Nina Sudah Bergelar Hajjah Dan Bertudung?


Kredit Foto : Murai.Com


Nampaknya, beliau sudah selesa bertudung dan menunjukkan petanda untuk terus menjadi Muslimah sejati. MyArtis.My doakan semoga Mizz Nina benar-benar terus menyambung untuk bertudung dan istiqomah.

Ramai juga artis-artis tempatan kita sudah mula berhijab tahun ini, tidak kiralah samada selepas pulang dari tunaikan haji atau memang sudah sampai seru. Walaupun begitu, tidak kurang juga ada yang mengenakan hijab setakat 1-2 bulan dan kemudiannya ‘free hair’ semula. Harap-harap, ianya tidaklah berlaku pada Mizz Nina.

Apa pun, kami tetap rasa Mizz Nina masih vogue dan menawan apabila bertudung.

Selepas ini, kita harus panggil Mizz Nina sebagai Hajah Shazrina lah ya? -myartis

Tiada ulasan: