Rabu, 25 November 2015

Rosmah gurau, Subra pergi India, belajar dari Modi

MALAYSIAKINI


 


Isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor mencadangkan supaya BN mempelajari strategi pilihan raya yang dilakukan oleh Perdana Menteri India Narendra Modi.

Rosmah berkata, beliau sangat mengkagumi cara pengurusan kempen yang dilaksanalan oleh Narendra terutamanya melalui media sosial.

"Saya mengikuti kempen beliau dan anda boleh ikut cara beliau untuk pilihan raya umum ke-14 nanti. Cara bagaimana beliau uruskan kempen dan di media sosial.

"Terutamanya di media sosial. Media sosial ini penting dan kita perlu belajar bagaimana media sosial ini digunakan untuk berkempen dan ia menjadi sangat berjaya kepada perdana menteri India yang menang majoriti yang mana ia sangat di luar jangkaan.

"Dan Subra (Presiden MIC,Datuk Seri S Subramaniam), lebih baik anda pergi ke India dan belajar bagaimana mereka lakukannya," katanya sambil ketawa.

Beliau berkata demikian semasa merasmikan klinik perundangan dan kebankrapan Wanita MIC hari ini.

Sementara itu, Rosmah juga berharap supaya orang ramai tidak mempercayai segala yang dicakapkan oleh pihak pembangkang.

Beliau turut menasihatkan agar masyarakat juga tidak termasuk di dalam "perangkap" yang dibuat oleh pembangkang.

Malah, beliau juga mengharapkan supaya seluruh ahli BN akan bekerja keras untuk memberikan yang terbaik semasa pilihan raya umum akan datang.

"Jangan dengar pembangkang. Pembangkang hanya menjadi pembangkang. Apa yang kita lakukan mereka akan bangkang. Mereka tidak akan kata apa yang kita buat adalah bagus.

"Jadi pembangkang adalah untuk menentang dan jangan termasuk dalam perangkap mereka. Mari kita bekerja bersama sebagai rakan dan keluarga BN.

"Mari kita semua bekerja bersama untuk Malaysia yang lebih baik. Itu harapan saya sebagai isteri kepada presiden BN. Mari berikan yang terbaik semasa pilihan raya umum nanti.


Tiada ulasan: