Isnin, 24 September 2012

Anne Ngasri dan Aliff Aziz sah putus

KL TODAY

 
Doa peminat yang ingin melihat pelakon wanita, Anne Ngasri dengan kekasih hatinya, Aliff Aziz berbaik dan bersatu kembali tidak menjadi kenyataan.

Menerusi laporan akhbar BiPop, Anne mengakui yang dia dan artis dari negara Singapura itu sudah pun putus cinta baru-baru ini.

Bagi Anne, dia menganggap sudah tidak ada jodoh antara dia dan Aliff lagi walaupun sudah lama menyulam rasa cinta antara diri masing-masing.

Malah, Anne juga menafikan yang punca perpisahan itu berlaku disebabkan tekanan dari keluarga atau pun kenyataan yang pernah dibuat oleh kakaknya, Darling Ngasri di media.

“Sudah tiada jodoh antara kami. Tiada tarikh khusus bila kami putus cuma yang boleh saya katakan ia terjadi baru-baru ini.

“Keputusan dibuat bukan atas tekanan keluarga atau kenyataan Darling terhadap rakan media sebelum ini. Ia membabitkan diri saya dengan dia (Aliff) yang cukup peribadi,” kata Anne.

Enggan berkongsi punca sebenar hubungan cinta mereka tidak menjadi, Anne mahu perkara itu menjadi rahsia antara dia dan Aliff sahaja.

Walaupun hubungan mereka tidak sempat ke jinjang pelamin, Anne bersyukur kerana dapat merasai kasih dan sayang yang diberikan oleh Aliff kepadanya.

Justeru, dia akan tetap tabah menghadapi dugaan dalam mencari cintanya dan berdoa supaya ditemukan cinta yang mampu mengubat luka hatinya.

“Saya perlu kuat dan kental untuk menerima keputusan ini. Saya hargai kasih sayang dan cintanya kepada saya selama ini. Tiada sekelumit rasa rugi.

“Tak perlu saya cerita keluh kesah berdepan dengan situasi ini. Ini dugaan kecil jika mahu dibandingkan saya pernah diceraikan ketika sedang mengandung pada usia 2 bulan,” katanya.

Semalam, seorang peminat setia Anne dan Aliff telah memujuk pelakon wanita itu untuk berbaik dan memaafkan kesalahan Aliff melalui profil Instagram Anne.

Kata peminat itu, Aliff banyak meluahkan rasa sedihnya menerusi laman sosial Twitter yang berharap agar dirinya diterima semula.

Tiada ulasan: