Selasa, 10 Julai 2012

Naib Presiden PKR terima ugutan simbah asid

 
 
KUALA LUMPUR – Naib Presiden PKR N. Surendran hari ini berkata dirinya telah menerima ancaman disimbah asid yang menurutnya adalah daripada ahli MIC.

Surendran berkaa, ancaman yang diterimanya melalui SMS itu pagi tadi adalah respon berhubung kenyataannya yang menentang komponen parti Barisan Nasional (BN) yang mana telah dilaporkan oleh akhbar Tamil baru-baru ini.

“Saya baru membuat laporan polis berhubung ancaman dalam SMS tersebut yang mana mereka mengancam akan menyimbah asid ke muka saya jika saya terus mengkritik MIC,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Balai  Polis Jalan Travers di sini.

“Kami memandang serius ancaman ini kerana ia dikaitkan dengan MIC dan mereka mempunyai rekod keganasan terhadap pembangkang,” tambahnya lagi.

SMS yang dihantar kepada Surendran pada jam 9.49 pagi itu berbunyi : “Deai suni jangan cabar mic. Deai punde lu buat lu punya kerja. Kalau lu kutuk mic lagi muka u simbah asid ok da suni (Jangan cabar MIC. Buat kerja sendiri. Jika terus kutuk MIC lagi muka simbah asid.)

Tiada ulasan: