Ahad, 15 Julai 2012

Mengapa Dr Asri menentang Umno terhangat minggu ini

Harakahdaily,
 
KUALA LUMPUR: Kisah mengapa bekas mufti Perlis Dr. Asri Zainal Abidin ingin melawan Umno paparan blog  http://addin77.blogspot.com merupakan artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke-28.
Di tangga kedua, ialah artikel blog http://omakkau.blogspot.com mengenai bagaimana Tuan Guru Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang meraikan tetamu khas Datuk Seri Kadir Sheikh Fadzir, Mantan Menteri Penerangan dan bekas Ahli Majlis Tertinggi UMNO yang berkunjung ke rumahnya sedang sederhana dan makan bersila.

Tulisan bekas pemimpin Umno Aspan Alias yang membongkar usaha terbaru perdana menteri Datuk Seri Najib Razak menjemput semua bekas-bekas wakil rakyat BN seluruh negara ke kediaman beliau untuk meminta bantuan untuk BN menghadapi pilihanraya yang paling getir buat parti pemerintah sejak negara merdeka pula menduduki tangga ketiga.

Di tangga keempat, ialah artikel blog http://duniacacamarba.blogspot.com mengenai kejadian amuk di kompleks Jabatan Perdana Menteri (JPM), Putrajaya yang berakhir dengan satu kematian.

Di tangga kelima pula ialah gambar kehebatan tentera membentuk jambatan untuk laluan penduduk di satu kawasan air sungai deras.

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu, 8 Julai hingga 14 Julai, 2012.

1
Ini punca Dr. Asri bangkit menentang Umno
2
Gambar yang menusuk kalbu
3
Dah nak tergolek baru panggil kami
4
(Gambar) Amuk samurai di Putrajaya, seorang mati
5
Ini barulah tentera berjiwa rakyat namanya
6
Gambar yang disorokkan dari pengetahuan rakyat
7
Terkini! Abby Abadi Sahut Cabaran Debat AC Mizal?
8
Ceramah Anwar Dingin?.. Utusan Kantoi lagi..
9
Panas...orang kampung pertahan bendera PAS dari diturunkan majlis daerah
10
Bayangkan tragedi amuk Putrajaya tanpa media baru?

Tiada ulasan: