Ahad, 1 Julai 2012

Kenalkah wanita ini terhangat minggu ke-26

Harakahdaily,
KUALA LUMPUR: Kisah Dr. Aafia Siddiqui dari Pakistan yang ditangkap oleh Amerika dengan bantuan daripada kerajaan Pakistan sendiri di blog http://greenboc.blogspot.com merupakan artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke 26.


Di tangga kedua, ialah artikel blog http://aiyangdisayang.blogspot.com yang menyindir perdana menteri Datuk Seri Najib Razak yang tersilap siapa perdana menteri negara ketika pilihan raya 1986 yang diadakan di musim haji.

Artikel blog http://karatijau.blogspot.com mengenai seorang Cina yang menghadiri kuliah Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat di  Dataran Ilmu Kota Bharu pula menduduki tangga ketiga.

Di tangga keempat, ialah berita mengenai pelakon yang popular dengan siri drama kepolisan Gerak Khas Abby Abadi melahirkan rasa kecewa beliau terhadap pihak tertentu yang mempersoalkan beliau mendekati PAS.

Di tangga kelima pula ialah berita mengenai tragedi berdarah dalam perhimpunan aman 'R' di mana gambar pemukul dan pencetus kacau bilau dikenal pasti.

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu, 24 Jun hingga 30 Jun, 2012.

1
Kenalkah Anda Wanita Ini?
2
PM buta sejarah? Kesian beliau jadi bahan ketawa
3
Siapa kenal mamat ni...
4
Bila PAS rai, macam-macam timbul – Abby Abadi
5
Himpunan R: Gambar 'tukang pukul' diedarkan
6
Sibuk layan 'Inspektor Aliza'...jom terjah
7
Gambar TGNA, PAS dan PR difitnah teruk..
8
Cemas!!? Peserta konvoi PAS dikejar oleh pemuda India
9
Transformasi Umno hahahaha (gambar)
10
Rakyat Mesir kagum TG Nik Aziz, kongsi dalam Facebook

Tiada ulasan: