Rabu, 25 Julai 2012

BN Mulakan 'Kempen Misteri' Di Media.

TUKANGLAWAN BLOG.SPOT


 Nampaknya kalau rakyat sedar, BN dah mula cucuk jarum dengan mengadakan satu kempen misteri dalam akhbar dan media arus perdana milik BN.

Kempen yang dinamakan 'saya pilih Malaysia' ini muncul minggu lepas dan dikatakan menelan berjuta-juta ringgit untuk disiarkan di media. Justeru, tika heboh spekulasi pilihan raya akan diadakan awal september. BN sudah memulakan gerakan bagi 'menumbangkan' pengaruh Anwar Ibrahim dan sekutu.

Kalau belum tengok, sila tengok nanti di media ketika waktu perdana di semua media perdana. Lihatlah bagaiaman Madey Son of Kutty melabon. HAHAHAHAHA.

 Apabila saya melihat iklan tersebut, nampak seolah tidak ada kaitan dengan mana-mana parti politik. Namun begitu, apabila diteliti jelas iklan tersebut menggunakan warna biru putih dengan kata - kata seperti keamanan, kemajuan, kestabilan dan perpaduan. Nahhh! Itu nampaknya dah serentak dengan Barisan Nasional jang oi!

 Media UMNO juga ada kempen laman facebook 'saya pilih malaysia'. Jadi, takkan rakyat bebal macam mongolia kot tak dapat nak fikir ini jarum daripada siapa ?

Mana mungkin puak papagomo dan kempen untuk satu pihak kalau tak kenyangkan tengkuk dan perut mereka.

Masalah sekarang, benda ni telah berjuta. Siapa nak bayar ?
Hisham Keris dah tanggung banyak hutang. Rakyat jangan lupa.....

Tiada ulasan: