Sabtu, 7 Julai 2012

JAIPs serbu keluarga pincang

KOSMO


RUMAH yang dipercayai tempat dua pasangan ditangkap bersekedudukan di Kampung Padang Keria, Sanglang, Kangar semalam.

KANGAR - Kehidupan sebuah keluarga yang pincang di Kampung Padang Keria, Sanglang di sini terbongkar semalam apabila diserbu Jabatan Agama Islam Perlis (JAIPs) setelah si suami didapati mempunyai hubungan dengan adik iparnya, manakala si isteri pula bersekedudukan dengan lelaki lain sehingga mengandungkan anak luar nikah.

Penolong Pengarah Penguat Kuasa JAIPs, Suhaimi Ahmad berkata, suami isteri tersebut dipercayai melakukan perbuatan sumbang tersebut dengan pasangan masing-masing di dalam satu rumah sejak setahun lalu.

Dalam dua serbuan berasingan bermula kira-kira 12.15 pagi semalam, si suami yang berusia 39 tahun dicekup hanya bertuala di dalam rumah tersebut yang mempunyai dua bilik dengan adik iparnya yang berumur 18 tahun.

"Sejam kemudian kami sekali lagi serbu rumah tersebut dan mendapati isterinya, 25, pula bersama lelaki lain yang berusia 29 tahun di kawasan rumah tersebut," katanya.

Menurut Suhaimi, ketika serbuan tersebut, isteri berkenaan berada di dalam rumah manakala pasangannya ditemui tidak memakai baju dan hanya berseluar pendek di belakang rumah.

Tiada ulasan: