Sabtu, 4 Jun 2011

Bukan DAP Ganti PAS. Tapi MCA, MIC dan Gerakan Dah Lama Ganti Umno

Oleh: Tok Janggut


Sejarah dan peristiwa golongan munafiqin yang sentiasa memporak-porandakan masyarakat, menjaja fitnah, melaga-lagakan rakyat, mengadu domba, cakap dusta, mungkir janji dan khianat pada amanah yang berlaku sejak zaman Nabi akan terus berlaku sehingga hari kiamat.

Inilah yang berlaku dalam negara kita Malaysia sejak UMNO ditubuhkan sehingga hari ini dan sekiranya parti ini kekal wujud akan kekalah sejarah seperti apa yang berlaku pada zaman Nabi dulu. Golongan munafiq peninggalan Abdullah bin Ubai ini tidak akan pernah selesa, duduk diam sekiranya mereka melihat perpaduan antara kaum dan agama wujud dalam negara ini kecuali semua kaum ini menyokong mereka termasuk dalam kerja-kerja fitnah, kerja zalim, penipuan dan kemungkaran yang mereka lakukan itu.

Budaya fitnah dan zalim adalah satu budaya yang sebati dan telah menjadi darah daging mereka. Bagi mereka tidak ada siapa pun yang boleh menghalang semua kerja kotor dan jijik yang mereka ingin lakukan selagi mereka punya kuasa. Semua agensi di bawah mereka wajib akur dan taat atas arahan mereka sekiranya ingin terus hidup senang dan mewah.

Golongan munafiqin seperti UMNO ini tidak akan pernah tidur dan lalai dari mencipta fitnah setiap masa. Mereka mampu merekacipta semua fitnah dan tuduhan palsu seperti yang mereka kehendaki dengan bantuan semua agensi keselamatan dan pihak media yang sesat yang menjadi barua kepada iblis dan syaitan laknatullah itu. Merka merasa sangat bangga, sombong dan takbur dengan apa yang mereka buat tanpa sedar bahawa mereka sudah termasuk dalam tipudaya dan hasutan iblis dan syaitan sepanjang masa. Maka jadilah mereka umpama syaitan dan iblis yang bertopengkan manusia sebenarnya.

Hukum Allah seperti berkaitan dengan zina, liwat dan sebagainya sudah menjadi bahan mainan mereka, sedangkan Allah sudah tetapkan cara-cara untuk menyelesaikan masalah jenayah Islam ini tapi mereka ubah mengikut selera mereka dengan mencipta sumpah laknat, DNA, pilograf dan sebagainya yang penuh dengan penipuan dan kepalsuan itu.

Surah dari Al Quran mana, dari hadis mana yang menyatakan bahawa kes zina dan liwat mesti diselesaikan dengan kaedah sumpah, dna dan pilograf itu? Mengapa ketika isu Altantuya dulu mereka tidak meminta Najib dan Rosmah melakukan pilograf atau mengambil DNA Najib kerana Altantuya dikatakan mengandungkan anak Najib? Mengapa kematian Norita Samsudin mereka tidak arahkan Shahidan Kasim yang dikatakan terlibat untuk melakukan pilograf atau sumpah laknat? Mengapa Rais Yatim tidak diminta melakukan sumpah laknat atau pilograf ataus tuduhan merogol warga Indonesia itu dan mengapa, mengapa dan mengapa......?

Kita percaya selepas ini akan ada fitnah baru yang telah dirancangkan dan sedang dirancangkan oleh puak munafiq ini terhadap DSAI. Selain dari itu fitnah mereka untuk melaga-lagakan PAS dengan DAP akan terus berjalan dan berterusan.

Sebelum ini mereka mengatakan jika PAS menang sekalipun DAP juga yang akan berkuasa dan menentukan segalanya. Adakah di Kelantan dan Kedah DAP berkuasa? Tetapi yang pastinya ketika UMNO menang besar kerusinya di Pulau Pinang tetapi Gerakan yang berkuasa. Ini hakikat yang berlaku.....Gerakan dan MCA telah pun ganti UMNO. Dan kerana itu jugalah banyak tanah rezab Melayu tergadai kepada puak MCA dan Gerakan kerana angkara dan tunduknya UMNO pada MCA dan Gerakan. Itu sebabnya UMNO mula berlembut pujuk DAP masuk BN.....terserlah sudah pemimpin UMNO jatuh tersungkur dan sujud di kaki DAP, di kaki Karpal dan Lim Kit Siang. Bila gagal pujuk DAP masuk BN, mereka cipta pula fitnah baru bahawa "DAP akan jadi Kristian sebagai agama rasmi Malaysia".

Maka pencacai UMNO termasuk Menteri Agamanya bertempik macam anjing gila tanpa mereka sedari bahawa selama ini UMNO sudah berpuluh tahun menghina Islam, mempersenda syariat Allah dan Sunnah Nabi tetapi kerana telinga telah pekak dan hati telah buta, maka mereka buat tak kisah saja. Apa beza dan maknanya sekiranya merea mengagungkan Islam sebagai agama rasmi sedangkan dalam masa yang sama perangai dan tindakan mereka selama ini lebih teruk dari orang kafir? Demi politik sesat, mereka tidak peduli si kaki arak dan kaki perempuan masuk rumah Allah, pegang Quran dan bersumpah. Malahan agama anutanya pun diragui. Untuk jadi saksi pun mereka tidak layak, inikan pula pegang Quran dan bersumpah! Yang lebih memalukan pejabat agama pun sama bersekongkol dengan kerja-kerja orang munafiq ini. Inilah bukti kerosakan aqidah dikalangan umat Islam dalam negara kita sudah sampai ketahap yang kritikal. Jadi, apa istimewanya jika mereka bangga sangat Islam menjadi Agama Rasmi? Apa bezanya jika agama lain dikatakan akan menjadi agama rasmi juga? Rosaknya aqidah rakyat adalah kerana rosaknya aqidah pemimpin dan parti yang memerintah dan berkuasa. Inilah hakikat dan kenyataanya. Golongan rosak aqidah seperti UMNO dan Perkasa itu tidak layak untuk bercakap tentang Islam kerana merekalah puncanya agama Islam tercemar dan aqidah umat Islam rosak selama ini.

Kerja-kerja sumpah ini adalah bahan mainan Abu Jahal, Abu Lahab dan sekutunya ketika zama Nabi dulu. Mereka itu tidak putus-putus dengan kerja sumpahnya, inilah UMNO yang menjadi ikutan mereka itu. Hanya golongan Munafiq saja yang akan percaya dengan fitnah dan berita palsu dari pihak Munafiq. Ingatlah sesiapa yang mengundi, menjadi ahli, menyokong dan mempertahankan UMNO akan turut dikira bersubahat dan akan sama dikumpulkan dihadapan Allah kelak untuk dicampakan ke dalam neraka. Dalam Islam, jika mereka benci segala kemungkaran yang dilakukan oleh jemaah (parti) itu, mereka wajib keluar dan meninggalkan jemaah tersebut tanpa sebarang alasan serta melakukan taubat. Jika tidak atau sentiasa mencari banyak alasan untuk terus bersama UMNO, sahlah hati mereka sebenarnya telah buta dan termasuk dalam puak yang "istidroj".

Ingatlah Sabda Nabi dari Imam Ahmad At Tabroni yang bermaksud "Jika kamu melihat Allah memberika kesenangan, pangkat, kuasa dan kesihatan kepada golongan yang melakukan kemungkaran, kezaliman dan kesesatan, ketahuilah mereka itu sedang di sesatkan oleh Allah (istidroj). Wallahualam.

Tiada ulasan: