Sabtu, 18 Disember 2010

Lelaki disyaki pengedar dadah maut terjatuh dari tingkat empat

SELANGOR KINI

SHAH ALAM – Ketika cuba melarikan diri dari serbuan yang dilakukan pihak polis, sesorang lelaki yang disyaki pegedar dadah maut apabila terjatuh dari kediamannya dari tingkat empat sebuah rumah pangsa di Blok 39, Taman Bunga Negara, Seksyen 27 disini.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Supt Zahedi Ayob berkata, dalam serbuan dilakukan kira-kira pukul 4.30 petang semalam, mangsa merupakan salah seorang dari dua lelaki yang cuba melarikan diri apabila menyedari rumah meraka diserbu polis melalui bahagian belakang rumah itu.

Lelaki tersebut dikatakan ditemui mati dalam keadaan terbaring dan cedera parah oleh anggota polis yang menjalankan pemeriksaan disekitar laluan pejalan kaki di belakang kawasan rumah pangsa tersebut.

Mayat lelaki itu dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang dekat sini untuk bedah siasat.

Beliau berkata, polis juga menemui satu paket dadah jenis syabu seberat 0.5 gram yang dianggar bernilai RM50 daripada seorang dari empat lelaki yang berada di ruang tamu rumah itu.Manakala terdapat dua lelaki yang bersembunyi di dalam bilik turut di tahan.

Tambah Zahedi, kesemua mereka dikatakan menjalankan ujian air kencing dan tiga daripadanya didapati positif dadah ditahan dan tiga lagi yang hasil ujian air kencing mereka negatif dibebaskan.

Tiada ulasan: