Isnin, 9 November 2015

Gelandangan dipermainkan pekerja restoran

 
Pekerja itu telah menyimbah gelandangan warga emas berkenaan dengan air tanpa merasa belas kasihan
 
 
video


PETALING JAYA:Seorang pekerja sebuah restoran makanan segera bertindak kurang ajar terhadap seorang gelandangan warga emas apabila menyimbah air kepadanya.

Berdasarkan video yang tersebar, pekerja terbabit pada mulanya dilihat telah mengumpan gelandangan itu dengan menawarkan makanan percuma.

Bagaimanapun, setelah dihampiri pekerja lelaki itu tiba-tiba menyimbah air yang dimasukkan di dalam gelas.

Menerusi audio pada visual, insiden berkenaan disaksikan beberapa individu yang kemudian telah merakam kejadian itu dari dalam kereta.

Individu-individu terbabit turut mentertawakan gelandangan itu tanpa melahirkan rasa simpati.

Tidak lama selepas itu, gelandangan tersebut berlalu dari situ dalam cuaca hujan dengan harapan yang hampa.

Video kejadian yang dikatakan berlaku di Detroit, Amerika itu telah dimuat naik ke Youtube.

Pengguna laman sosial yang telah menyaksikan video berkenaan rata-rata mengecam tindakan pekerja terbabit yang disifatkan sebagai perbuatan melampau.

LIHAT VIDEO DI SINI 

 

1 ulasan:

Ibu.Karina Safah berkata...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 Terima kasih.