Ahad, 15 April 2012

BN Selangor lancar Ops Kibar dan Santai Orang Muda

SINAR HARIAN

SHAH ALAM - Dalam usaha mendekati golongan muda, Barisan Nasional (BN) Selangor melancarkan Ops Kibar dan Santai Orang Muda yang merupakan program berbentuk hiburan secara santai pada setiap hujung minggu.

Koordinator BN Selangor Datuk Seri Mohd Zin Mohamed berkata buat permulaan program itu akan diadakan Jumaat depan di perkarangan Bangunan Umno Selangor di Seksyen 14 di sini.

Menerusi program, itu, katanya, belia yang berbakat akan diberi peluang untuk membuat persembahan setiap minggu sama ada dalam bentuk persembahan muzik, kebudayaan dan mendeklamasi sajak.

"Program ini bertujuan menyedarkan golongan muda bahawa BN tidak pernah menyisihkan mereka, malahan sokongan mereka diperlukan bagi menjayakan matlamat menawan semula Selangor pada pilihan raya akan datang, katanya kepada pemberita kertka melancarkan program itu di sini, malam tadi.

Pada majlis itu, penyanyi era 80-an Poe mendendangkan beberapa lagu berbentuk humor dan sindiran manakala Mohd Zin pula mendeklamasikan sebuah sajak.- Bernama

Tiada ulasan: