Isnin, 25 Mac 2013

Gambar Papagomo cedera di pukul cedera parah hampir mati dalam longkang!

 
Kononnya pada minggu lalu Wan Muhammad Azri Wan Deris atau Papa Gomo, Blogger Pro UMNO yang terkenal dengan video lucah dan fitnah telah mendakwa dirinya dibelasah oleh dua lelaki yang menunggang motorsikal berkuasa tinggi di Segambut. Ekoran dari kecederaan itu beliau telah mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Lumpur. -Kesian..

Berita ini di sampaikan oleh UTUSAN. lagi kesian.. kahkahkah

Dan ini gambar Papagomo di pukul teruk di kepala.

Ini bukan kepala Papagomo tapi kepala CEO KL POS.. kahkahkah


Blogger UMNO meraih simpati.. kahkahkah
Tapi tahu apa sebenarnya yang berlaku?

Beberapa minit lalu, Setiausaha Agung KEADILAN, Saifuddin Nasution Ismail menyatakan melalui akaun Twitternya memaklumkan beliau kini bersama Husam Musa di Mahkamah Kota Bharu.

Dato Husam Musa dan saksi-saksi telah bersedia bagi meneruskan saman RM10Juta Husam terhadap Papa Gomo, malangnya kelibat Papa Gomo langsung tidak kelihatan..

Hanya para peguamnya yang hadir, selaku yang tertuduh Papa Gomo sepatutnya hadir ke Mahkamah biarpun Peguamnya berhujah memohon penangguhan.. tulis Saifuddin.

Tambah Saifuddin lagi... "Rupanya PENAKUT bila disaman!"


Defendan melalui blog; http://www.papagomo.com bertajuk 'gambar ekslusif bakal MB Kelantan pimpin tangan China Doll’ diterbit pada 6 Disember tahun lepas cuba mengaibkan Husam dengan menyiarkan gambar tersebut.

Husam yang juga anggota Exco kerajaan negeri menyifatkan gambarnya dimanipulasikan sehingga memberikan gambaran plaintif sedang berpimpin tangan dengan seorang perempuan Cina.

Defendan atau nama sebenar Wan Muhammad Azri Wan Deris beralamat di Villa Apartment, Jalan 5/23 e, Danau Kota, Setapak, Kuala Lumpur antara lain turut menulis;

Kesimpulan game Papagomo.

- Kerana takut kan Husam dengan samannya PAPAGOMO minta tangguh, dulu Papagomo tak mengaku Wan Azri adalah Papagomo tapi lepas bogel dia minta tangguh.. kahkahkah

- Cedera dah nak mampus ke sampai tak boleh ke Makamah? Dok lam longkang lah Wan Azri oi!!

-Kes Saman DSAI pula Papagomo kini cuba membuatkan konon-konon blog dia di godam dan Lebai Google mahu menutup blog dia.. ha ha ha - Ini lawak

-dan Kes saman 100Juta ini juga Papagomo dakwa ada orang mahu siar video die buat sex dengan katak ke macam katak ntah.. ha ha ha

SEE U IN COURT PAPAGOMO TEAM EP AKAN HANTAR WAKIL SEBAGAI SAKSI NANTI.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ingat ka cerdik si papagomo ni...rupa2nyer TOLOL!