Selasa, 14 Jun 2011

Tak Cukup Video Lucah Anwar Ibrahim, Kini Giliran Mat Sabu Pula

Staff Berita Semasa


mat sabu seks skandal video Tak Cukup Video Lucah Anwar Ibrahim, Kini Giliran Mat Sabu Pula


Ingatkan dah habis cerita pasal video lucah ahli politik di Malaysia,tup-tup ada lagi.Kali ini, giliran Mat Sabu pula.Mat Sabu yang baru sahaja memenangi kerusi Timbalan Presiden PAS dalam muktamar PAS tempohari, dikatakan juga mempunyai skandal dengan bekas calon PAS di Pilihanraya Kecil Tenang, Cikgu Normala.

Kami tidak tahu mengapa kali ini, video seks mat sabu pula yang diedarkan kepada orang ramai.Ramai diantara pemimpin PAS dan Pakatan Rakyat menuduh UMNO atas video skandal Mat Sabu ini.Namun pada pendapat kami, berkemungkinan juga ianya hasil daipada saingan politik Mat Sabu sendiri yang berada di dalam PAS.

Namun apa yang kami kesalkan adalah, mengapa begitu senang sahaja berlaku penyebaran video lucah seperti ini?Seperti tidak ada apa-apa yang dibuat oleh pihak berkuasa.Baru-baru ini, seorang pemandu bas telahpun dijatuhkan hukuman penjara 3 tahun kerana kesalahan menayangkan video lucah terhadap seorang wanita warga Indonesia dan didakwa dibawah seksyen 292 Kanun Keseksaan.

skandal seks mat sabu normala Tak Cukup Video Lucah Anwar Ibrahim, Kini Giliran Mat Sabu Pula

Namun, bagaimana pula dengan trio Datuk T? Adakah mereka kebal dari didakwa dibawah seksyen 292 kanun keseksaaan tersebut? Pendapat kami, ianya macam “double-standard.Tak sampai seminggu rasanya, pemandu bas itu didakwa dan dijatuhkan hukuman.Datuk T pula, macam terlepas begitu sahaja.Perkara yang melibatkan legislation ini sememangnya memerlukan perubahan dan pemerhatian yang mendalam lagi.

Namun benarkah skandal seks Mat Sabu dan Cikgu Normala ini? Kami serahkan pada anda untuk mengutarakan pandangan.

Tiada ulasan: