Selasa, 20 November 2012

Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman “Umum Murtad”. Nik Aziz Nak Saman Pula!

 Staff Berita Semasa 
 
UMNO Murtad Utusan Malaysia Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Isu UMNO Murtad? : Kalau sebelum ini, meletusnya isu doa UMNO & Barisan Nasional hancur oleh adik Nik Aziz, kali ini Nik Aziz sendiri menjadi bahan muka hadapan Utusan Malaysia kerana dikatakan mendakwa Umno merupakan sebuah parti yang murtad kerana menolak dan memperlekehkan Islam dalam dasar parti itu.

UMNO Murtad (Utusan Malaysia) VS Azhar Sulaiman?

Hebat juga laporan Utusan Malaysia. Manakan tidak, laporan Utusan Malaysia itu sendiri telah menyebabkan seorang artis Malaysia, Azhar Sulaiman yang membaca akhbar tersebut bertindak terus memerli Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat  dengan mengumumkan murtad di Facebook. Hati-hati ya…Azhar Sulaiman apabila melibatkan hukum agama. Ada masa sesuai untuk berseloroh, ada masa perlu berfikir dahulu sebelum mengeluarkan sesuatu kenyataan….

UMNO Murtad Nik Aziz Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Tidak kira apa fahaman politik sekalipun, jangan sesekali cuba-cuba untuk menjerat diri sendiri dengan cara mempermainkan agama atas perbezaan idelogi politik.

Utusan Malaysia UMNO Murtad Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Dengan laporan berita Utusan Malaysia yang didakwa suatu fitnah & pembohongan, Tuan Guru Nik Aziz dijangka akan saman Utusan Malaysia.

Nik Aziz Facebook Utusan Malaysia : Nik Aziz Dakwa Murtad. Azhar Sulaiman Umum Murtad. Nik Aziz Nak Saman Pula!

Nampknya siri saman yang terbaru kepada Utusan Malaysia bakal menambahkan lagi kegusaran kakitangan Utusan Malaysia yang merasakan diri mereka tidak lagi bebas seperti dahulu seperti laporan berita ini yang bertajuk “Utusan Malaysia : Tiada Maknanya Kebebasan Media di Malaysia. Kami Kena Saman Berkali-kali!!“ untuk mengeluarkan laporan berita di akhbar keramat mereka, Utusan Malaysia.

P/S : Ayuh Utusan Malaysia, gunakan ruang dan peluang ini untuk buktikan yang anda di pihak yang benar sekaligus mampu mengenepikan dakwaan Utusan Malaysia seringkali menjadi agen penyebar fitnah.

Tiada ulasan: