Sabtu, 31 Mac 2012

SKANDAL ADUN KASANOVA SABAH

Oleh : PAPARAZZI SABAHKINI.NET


WALAUPUN sudah menunaikan fardu haji, namun ADUN Sabah yang berpangkat Datuk ini tidak dapat meninggalkan sikap kasanovanya dan terus menunjukkan hidung belang mengheret gadis dan wanita ke ranjang.

ADUN yang berpangkat 'Datuk' dan Pengerusi sebuah Badan Berkanun Kerajaan Negeri Sabah ini sudah mempunyai tiga isteri, namun kini sedang ligat mengusung 'dua gadis' berlainan masa dan menjadikan Hyyat Kinabalu sebagai 'Istana Hinggap' yang bilnya dibayar oleh Badan Berkanun berkenaan.

Siasatan Paparazzi mendapati Datuk 'S' (Bukan nama sebenar) ini telah bernikah dengan isteri kedua bernama 'SOFEA' (Bukan nama sebenar) yang dikenalpasti sebagai pemegang 'IC Projek' yang juga anak saudara kepada seorang pembesar negeri.

Sofea mempunyai salon rambut di Tingkat Dua Centre Point, Kota Kinabalu dan perkahwinan ini diketahui isteri pertama 'Datuk S' yang juga seorang pegawai kerajaan.

Kakitangan 'Istana Hinggap' memberitahu Paparazzi bahawa beliau sering melihat Sofea bermalam dengan Datuk S di 'Istana Hinggap' sejak lebih setahun lalu dan sering melihat kereta Sofea diletakkan di tempat letak kereta Hyyat.

Paparazzi berjaya mengekori Sofea yang tinggal di rumahnya di Ujana King Fisher yang dibeli Datuk S beberapa tahun lalu dan pernah melihat kereta Datuk S diletakkan di hadapan rumah Sofea.

Namun Sofea dan 'Datin J' (isteri pertama Datuk S) tidak mengetahui Datuk S bernikah dengan bekas isteri kedua seorang tokoh politik, 'Datuk Y' di Thailand yang bernama 'Datin N' (Bukan nama sebenar).

Datin N mengusahakan sebuah kedai cenderahati di sebuah komplek membeli belah di Kuala Lumpur dan tinggal di sebuah pangsapuri mewah di tengah ibu kota.

Kedua-dua pernikahan ini tanpa kebenaran Mahkamah (Poligami) dan kini Datuk S sedang memilih sama ada untuk menjadikan 'Z' atau 'M' sebagai isteri keempat atau terus menyimpan mereka sebagai 'Gundik'.

Untuk mengetahui siapakah Datuk S dan lanjutan Skandalnya, sila ikuti di siri yang akan datang kerana jika mendapat izin peguam, akan memaparkan gambar Datuk S dan segala aktiviti 'HARAM' Datuk S sebagai Pengerusi Badan Berkanun berkenaan sehingga berjaya mengumpul harta yang banyak.

5 ulasan:

nickko berkata...

cerita dulu, bukti kemudian.. sama la seperti hukum dulu, bicara kemudian..

Tanpa Nama berkata...

Dedahkan sajalah kalau ada bukti..

Tanpa Nama berkata...

baik dedahkan saja siapa adun tersebut.

Unknown berkata...

Siapakah adun yang dimaksudkan dalam isu ini. Kita tunggu pendedahan seterusnya.

John Winchester berkata...

Semakin sensasi cerita ni