Rabu, 22 Januari 2020

Ada yang terkejut saya pemimpin PAS


DEWAN Himpunan Pendukung PAS (DHPP) Sabah melahirkan rasa sangat gembira atas kemenangan Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) P.176 Kimanis.

Kesungguhan dan muafakat yang ditunjukkan oleh semua pihak khususnya Muafakat Nasional di antara Umno dengan PAS telah menunjukkan bibit yang terbaik di Sabah.

Saya secara khusus juga mengucapkan terima kasih kepada semua pengundi bukan Islam di Parlimen Kimanis yang memberi sokongan padu kepada BN.

Saya sempat menyertai beberapa program ziarah dan kunjungan rumah ke rumah yang telah disusun oleh jentera BN. Saya sempat juga mengunjungi semua Pusat Daerah Mengundi. Sehinggakan ada dalam kalangan pengundi yang kehairanan dan terkejut bila mengetahui saya adalah salah seorang pemimpin PAS di Sabah.

Saya sempat menceritakan soal keadilan dan kesaksamaan dan tiada sedikit pun penindasan dan ekstremisme dalam PAS.

Saya yakin pengundi Kimanis telah membuat pilihan tepat. Sekarang masanya untuk semua penduduk Kimanis bersatu dan bersama-sama eratkan silaturahim tidak kira agama ataupun bangsa.

SATAIL MAJUNGKAT
Pengerusi Dewan Himpunan Pendukung PAS Sabah

HARAKAHDAILY

Tiada ulasan: