Selasa, 27 Februari 2018

Muhyiddin Kecewa Jentera Pakatan Harapan Bergerak Tanpa Hala Tuju

 
 



Pengarah Jentera Pilihan Raya Pakatan Harapan (PH), Tan Sri Muhyiddin kecewa dengan jentera PH di seluruh negara yang dilaporkan bergerak tanpa hala tuju dan gagal membuktikan sokongan rakyat terhadap gabungan pembangkang itu.

Perkara itu didedahkan oleh Pengarah Pilihan Raya Parti Amanah Negara Selangor, Jaafar Samsudin dalam Majlis Pelancaran Jentera Pilihan Raya Wanita Amanah Selangor semalam.

“Tanpa bukti, dan kerja ini kita buat, kita bergerak, kita menjalankan kerja pilihan raya dalam keadaan tanpa haluan tuju dan bukti yang mengatakan kita mendapat sokongan.

“Baru-baru ini dalam Mesyuarat Jentera Pilihan Raya Pakatan Harapan Malaysia yang dipengarahkan oleh Tan Sri Muhyiddin, memohon pihak Pakatan Harapan menunjukkan kedudukan cula di tiap-tiap negeri di seluruh negara, sama ada SFERA-nya atau report-report yang lain,

Jentera Pilihan Raya Pakatan Harapan Malaysia tidak dapat menunjukkan kedudukan sokongan kita di seluruh Parlimen, 222, yang menyebabkan Tan Sri Muhyiddin berasa kecewa dan amat terperanjat,”kenyataan Jaafar dipetik.

Tiada ulasan: