Sabtu, 20 Mei 2017

Zuraida tak tanding pemilihan PKR akan datang

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
PETALING JAYA: Ketua Wanita Keadilan Zuraida Kamarudin tidak akan mempertahankan jawatannya dalam pemilihan akan datang.
 
Bagaimanapun katanya, perkara itu tidak ada kaitan dengan isu berkaitan bekas Ketua Pemuda AMK Datuk Adam Rosly Abdullah.
 
Adam didakwa di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur bulan lalu atas enam tuduhan memberi keterangan dan dokumen palsu kepada pihak berkuasa.
 
"Ni last term (penggal akhir) saya, saya tak akan bertanding dalam Ketua wanita lagi kerana saya dalam proses menyerahkan kepada timbalan wanita PKR Haniza Talha.
 
"Saya tahu Haniza cukup memahami Wanita Keadilan, saya rasa dia paling cocok dengan agenda wanita dan saya rasa dah tiba masanya nak bagi laluan kepada yang muda.
 
"Sudah tentu tidak ada kaitan (dengan Adam)," katanya.
 
Zuraida berkata demikian dalam sidang media selepas ucapannya dalam Kongres Nasional tahunan wanita PKR di Auditorium Dewan Sivik Majlis Bandaraya Sivik Petaling Jaya (MBPJ) hari ini.
 
 

Tiada ulasan: