Ahad, 25 Disember 2016

Anina Dedah Krisis Dalaman PPBM





anina2

Ketua Srikandi PPBM, Anina Saadudin mendedahkan terdapat krisis dalaman dalam parti itu yang berusaha untuk menjatuhkannya.


“Sekarang ini, mereka buat apa-apa pun, mereka lompat bagaimapun pun, dia tidak ada pemilihan parti sekarang, yang ada hanya penajaan.

“Maknanya atas kuasa Kak Nina nak pilih..I am the King…”katanya dalam satu rakaman.

Sumber netizen menyebut skandal seks Anina yang tersebar di media sosial adalah salah satu daripada plot untuk menjatuhnya sebagai Ketua Srikandi PPBM.

izan

Sebelum ini Malayan News mendedahkan terdapat krisis dalaman Anina dengan Naib Presiden PPBM, Datuk Hamidah Osman.

“Bagi mereka, Anina adalah seorang yang keras kepala dan tidak mahu menerima pendapat orang lain kecuali diri sendiri. Ketegangan yang dicetuskan oleh Anina juga adalah atas sebab tindakannya yang membuat keputusan sendiri untuk melantik Ketua-Ketua Bahagian Sri Kandi PPBM tanpa merujuk kepada pihak atasan.

“Perkara ini menimbulkan rasa tidak senang hati Datuk Hamidah Osman dan Akhramsyah Sanusi yang tidak bersetuju dengan tindakan dan perbuatan Anina. Bagi mereka, Anina sebenarnya telah mencetuskan suasana huru hara dalam parti.

“Terdapat juga desas desus yang menceritakan bahawa terdapat sekumpulan pemimpin dari kalangan parti PPBM yang akan menggerakkan gerakan untuk menjatuhkan Anina kerana tidak sehaluan dengannya dan juga atas faktor sikapnya itu.

“Perkara ini akan dibawa kepada pucuk pimpinan tertinggi parti bagi menjatuhkan Anina,” dedahnya.

king1
 
 
 

Tiada ulasan: