Ahad, 28 Ogos 2016

Pelawak Lan Pet Pet kesal marah pegawai MBSJ

ANTARAPOS.COM


Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Pelawak terkenal Lan Pet Pet, mengakui melakukan kesalahan moral yang besar.
 
Berikutan penyebaran video sedang memarahi anggota penguatkuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) baru- baru ini.
 
Pelawak ini juga turut meminta agar semua pihak menjadikan kejadian itu sebagai teladan.
 
"Jangan jadi macam saya. Sepatutnya saya tenang dalam keadaan tersebut.
 
"Tidak dinafikan kejadian ketika kereta saya dilarikan beberapa tahun lalu untuk rancangan Wakenabeb menjadikan saya fobia, langsung menyebabkan saya berada dalam keadaan tersebut,"katanya.
 
Kata Lan atau nama sebenarnya Mazlan Ahmad, 47, menonton kembali video yang viral di media sosial itu membuatkan dia bertanya kembali kepada dirinya kenapa dia perlu mengamuk seperti itu.
 
"Saya perlu faham mereka hanya menjalankan tanggungjawab mereka sahaja.
 
"Tetapi semuanya sudah selesai dan saya juga sudah selesaikan kompoun RM80,"katanya.
 
Ketika ini juga kata Lan dia sudah merancang untuk bertemu kembali dengan anggota MPSJ tersebut.
 
Jelasnya kali ini bukan sekadar mahu meminta maaf tetapi juga mahu mengeratkan hubungan.
 
"Sebenarnya semua sudah selesai, cuma saya rancang untuk bertemu dengan mereka kembali.
 
"Lepak lepak minum ke,"katanya.
 
Sementara video Lan memarahi anggota penguatkuasa MPSJ mula tersebar Khamis lalu di media sosial.
 
Menerusi video berdurasi satu minit itu, Lan dilihat tidak berpuas hati selepas tayar kereta pacuan empat roda jenis Toyota Hilux miliknya dikunci kerana diletakkan di depan sebuah bank di USJ 10, Subang Jaya.
 
 

Tiada ulasan: