Sabtu, 30 April 2016

Aliff Syukri soal salahkah beliau minat bola sepak

Aliff Syukri soal salahkah beliau minat bola sepak
Aliff Syukri (tengah) bergambar bersama pengurusan dan pemain Kedah selepas aksi Liga Super 2016 menentang JDT pada 16 April lalu di Stadium Darul Aman. -FOTO Datuk Aliff Syukri


PENGASAS D'Herbs Healthy Sdn Bhd (D'Herbs), Datuk Aliff Syukri Kamarzaman enggan mengambil peduli komen-komen negatif di facebook rasminya termasuk ada yang mahu memboikot produk-produk keluarannya.

Menulis di facebook rasmi, Aliff Syukri Terlajak Laris, beliau berkata menjadi hak untuknya membuat sebarang keputusan termasuk menaja mana-mana pasukan bolasepak yang diminati.

"Kepada yang komen-komen nak boikot D'Herbs terpulanglah, rezeki saya Insya-ALLAH ketentuan ALLAH SWT. Saya seperti orang lain juga, sebagai penaja adakah saya tidak boleh minat bola," katanya.

Tambahnya, beliau tidak pernah kisah sesiapa menghina atau mengutuknya kerana rezeki yang diperolehinya semua atas pemberian ALLAH SWT.

Nukilan itu dimuatkan bersama kata-kata semangat kepada pasukan Kedah yang akan menghadapi Johor Darul Ta'zim (JDT) untuk aksi separuh akhir kedua Superbest Power Piala FA 2016 di Stadium Larkin, malam ini.

"Siapapun yang menang kita masing-masing adalah pasukan yang hebat, JDT hebat dengan pemain bertaraf Tinggi, Kedah pula hebat dengan pemain muda kerana masing-masing ada kelebihan," katanya.

Luahan itu difahamkan ada kaitan dengan usahanya yang telah bersedia untuk menaja Hijau Kuning dengan nilai tajaan sebanyak RM30 juta selama tiga tahun.


Tiada ulasan: