Ahad, 6 Mac 2016

Tindakan ke atas ahli Umno terlibat belum dibincang

SINAR HARIAN


Ahmad Zahid Hamidi
Ahmad Zahid Hamidi


IPOH - "Tindakan ke atas ahli Umno yang menandatangani deklarasi rakyat menyokong penyingkiran Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri belum dibincangkan," kata Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.

Ahmad Zahid, yang juga Naib Presiden Umno berkata, Majlis Tertinggi Umno juga belum berbincang sama ada wujud keperluan untuk mengadakan mesyuarat tergempar berhubung perkara itu.

"Kami tidak pernah berbincang mengenainya," katanya kepada pemberita selepas merasmikan persidangan serentak Umno cawangan dan pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri negeri Perak di sini, hari ini.

Pada Jumaat lalu, bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir adalah antara 50 orang yang menandatangani deklarasi rakyat menyokong penyingkiran Najib, diketuai bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

[ARTIKEL BERKAITAN: Deklarasi Rakyat tuntut Najib undur]

Penandatanganan lain termasuk Lim Kit Siang daripada DAP, Menteri Besar Selangor Datuk Mohamed Azmin Ali dan bekas presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sik. - Bernama


Tiada ulasan: