Ahad, 29 November 2015

'Ikrar PKR: Serang BN sampai ranap'


'Ikrar PKR: Serang BN sampai ranap'
Barisan Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat melaungkan reformasi pada Kongres Nasional KeadilanTahunan Ke-11 2015. - Foto Sinar Harian


SHAH ALAM - Berpegang pada prinsip menyerang adalah lebih baik daripada bertahan, PKR akan memastikan parti itu menyerang BN/Umno sehingga parti kerajaan itu jatuh.

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli berkata, oleh itu parti itu akan menguatkan serangan kepada BN/Umno untuk memastikan parti itu 'lupus' daripada  Malaysia.

"Jangan kita lupa bahawa goyang Umno/BN adalah hasil usaha kita selama ini.

"Serangan kita yang popularkan isu cincin, beg tangan lembu, dan 1MDB, jadi tanpa serangan ini  mustahil BN/Umno akan ditolak oleh rakyat seperti sekarang.

"Jadi kita akan terus buat kerana menyerang adalah lebih baik daripda bertahan, kita akan terus serang sampai ranap Umno/BN," katanya pada Kongres Nasional Tahunan PKR Ke 11 di IDCC Shah Alam hari ini.

Dalam pada itu, Rafizi berkata pihaknya yakin bahawa serangan mereka kali ini akan menghasilkan kejayaan.

‎"Saya yakin bahawa dalam masa terdekat kita akan tumbangkan BN kerana  saya tiada bimbang langsung mengenai perkara itu.

"Lihatlah akhirnya selepas 16 tahun hasil usaha (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) dan pimpinan semua kita berjaya goncang BN dalam krisis yang terburuk dalam sejarah," katanya.


Tiada ulasan: