Isnin, 3 Ogos 2015

UMNO dan BN Kalah Keputusan Pilihanraya Umum ke 14 Jikalau Esok Pilihanraya! Ahmad Maslan VS Muhyiddin & Utusan!

BERITA SEMASA


UMNO dan BN Kalah Keputusan Pilihanraya Umum ke 14 Jikalau Esok Pilihanraya! Ahmad Maslan VS Muhyiddin & Utusan!


keputusan pilihanraya umum 14


Jika sebelum ini, Mahathir pernah mengkritik Ahmad Maslan sebagai figura politik yang acapkali memberikan kenyataan seperti tidak mengambarkan yang beliau adalah seorang Timbalan Menteri kewangan Malaysia.


Ahmad Maslan sememangnya dikenali sebagai seorang pemimpin politik yang dilihat seperti tidak berfikir dua kali setiap kali berkata-kata atau mengeluarkan kenyataan walaupun pernah melaung-laungkannya sebagai seorang menteri yang mempunyai CGPA 3.85. Lebih kepada kenyataan menyanjung, memuja, membodek pemimpin di atas atas nama survival politiknya.

Itu cukup dengan itu, Utusan Malaysia menerusi tulisan Awang Selamat telah menegur dan memperingatkan Ahmad Maslan supaya lebih cerdik ketika berbicara supaya rakyat Malaysia tidak jelik mendenagar pandangan yang dikeutarakannya.

Walaubagaimanapun, Ahmad Maslan kelihatan tidak berhenti apabila terus menghiburkan rakyat Malaysia dengan lawak antarabangsa yang terbaru disebalik responbalasnya kepada kenyataan terbaru Tan sri Muhyiddin Yaasin bahawa jikalau masalah 1MDB dan budaya kepimpinan UMNO serta gerak kerja UMNO tidak berubah tidak mustahil UMNO akan kalah Keputusan Pilihanraya Umum ke 14 jikalau parlimen bubar pada esok oleh Datuk Seri Najib Razak.

Tapi kelihatan Ahmad Maslan yang cukup lurus, dengan yakinnya menyanggah kenyataan nasib UMNO bagi keputusan Keputusan Pilihanraya Umum ke 14 kerana katanya tidak ada apa yang perlu dirisaukan kerana esok katanya mana bukan boleh berlaku Pilihanraya umum ke 14. Ermmmm…..

P/S : Ahmad Maslan? What do you expect?


Tiada ulasan: